۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۹

برای پاسخگویی به مسائل مطرح شده؛

رویانیان و دایی در فدراسیون حضور یافتند/ دایی: مدارک‌مان را ارائه کردیم

رویانیان و دایی در فدراسیون حضور یافتند/ دایی: مدارک‌مان را ارائه کردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه سرمربی این تیم بعد از ظهر امروز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال حضور یافتند تا ضمن دیدار با علی کفاشیان، در کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به برخی پرسش‌ها پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی مسایلی که بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی مدیرعامل و سرمربی تیم پرسپولیس مطرح شد، کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال از آنها خواست به برخی پرسش‌ها پاسخ دهند.

به همین خاطر عصر امروز محمد رویانیان به همراه علی دایی به فدراسیون فوتبال رفتند تا ضمن ملاقات با علی کفاشیان در کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال نیز حضور یابند و در خصوص ادعاهای خود که پس از دیدار با تیم سپاهان مطرح کردند، توضیحاتی را ارائه کنند. در این جلسه که تاج، علیپور، آیت‌اللهی و نبی در آن حضور داشتند، از رویانیان و دایی خواسته شد تا مدارک خود را در خصوص ادعاهای اخیر خود ارایه کنند.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان خروج از فدراسیون فوتبال در مواجهه با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلسه خوبی و مثبتی با مسئولان فدراسیون داشته است، گفت: مدارک‌مان را به فدراسیون فوتبال ارائه کردیم و این مسئولان فدراسیون هستند که تصمیم نهایی را در مورد این مسئله می‌گیرند. البته امیدارم در آینده مشکلات‌مان حل شود.

کد خبر 2141585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha