۲ مهر ۱۳۹۲، ۹:۰۱

آندرانیک تیموریان:

مقایسه این بازی با تیم ملی اشتباه است/ با یک نتیجه خوب به تهران بر می‌گردیم

مقایسه این بازی با تیم ملی اشتباه است/ با یک نتیجه خوب به تهران بر می‌گردیم

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه دیدار این تیم برابر اف‌سی سئول را نمی‌توان با بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی مقایسه کرد، گفت: این مقایسه اشتباه است. نه می‌توان تیم ملی ایران را تیم استقلال مقایسه کرد و نه تیم ملی کره‌جنوبی را با تیم سئول، این‌ها دو موضوع متفاوت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان در نشست خبری پیش از مسابقه استقلال مقابل اف‌سی سئول در جمع خبرنگاران کره‌ای گفت: آنها تیم خوبی هستند مثل ما، همین که دو تیم به این مرحله رسیدند نشان می‌دهد که شخصیت قهرمانی آسیا را دارند. هر دو تیم تصمیم دارند به فینال بروند و من امیدوارم که استقلال در نهایت برنده این دوئل باشد. ما به دنبال این هستیم که با نتیجه خوب به تهران برویم و آماده بازی برگشت بشویم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار کره‌ای درباره تعداد فراوان ملی‌پوشان دو تیم و اینکه آیا این جدال دوباره بین تیم‌های ملی دو کشور است، تاکید کرد: این مقایسه اشتباه است. نه می‌توان تیم ملی ایران را تیم استقلال مقایسه کرد و نه تیم ملی کره‌جنوبی را با تیم سئول، این‌ها دو موضوع متفاوت هستند.

هافبک تیم فوتبال استقلال ایران همچنین تاکید کرد: فقط حضور ملی‌پوشان فراوان باعث می‌شود که حساسیت بازی بیشتر شود و احتمالا تماشاگران از مسابقه بیشتر لذت ببرند.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، وی درباره کیفیت فوتبال کره‌جنوبی هم اظهار داشت: شکی نیست که کره‌جنوبی فوتبال با برنامه‌ای دارد و این موضوع در اکثر باشگاه‌ها و تیم ملی آنها نمود دارد. من فکر می‌کنم دلیل پیشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژیونرهای آنها در اروپا است و این موضوع باعث شده که فوتبال کره پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

تیموریان در پایان گقت: من مطمئنم که اگر لژیونرهای کره به اروپا نمی‌رفتند و در اینجا می‌ماندند، بدون تردید فوتبال کره امروز در سطح پایینی قرار داشت. بازی در اروپا سطح بازیکن را بالا می‌برد.

دیدار تیم‌های اف‌سی سئول کره‌جنوبی و استقلال ایران در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 14 فردا چهارشنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود.

کد خبر 2141719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha