۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

عارفی:

توقف همه قدرت‌های دنیا در مقابل ایران از برکات هشت سال دفاع مقدس است

توقف همه قدرت‌های دنیا در مقابل ایران از برکات هشت سال دفاع مقدس است

تایباد - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان تایباد گفت: یکی از بزرگترین برکات جنگ ۸ ساله ما این بود که آمریکا و همه قدرتهای دنیا که به سایر کشورهای اسلامی تجاوز می کنند وقتی به مرزهای ایران می رسند متوقف می شوند و جرئت حمله به ایران را ندارند .

محمدعارف عارفی جانباز جنگ تحمیلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شکست استکبار جهانی در توطئه‌ علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی اقتدار، قدرت و شجاعت  مردم غیور و بسیجی ایران را در دوران دفاع مقدس مشاهده کرده و این اقتدار نیز در پی هشت سال مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و متجاوزان حاصل شده است.

وی سلاح ایمان و اعتقاد را مهم‌ترین ابزار رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد و با تاکید بر پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران اسلامی در دوران پس از جنگ به اقتدار ایران اسلامی در سطح منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان علاوه‌بر ترس از روحیه شهادت‌طلبی و شهامت بسیجیان و مردم غیور ایران از اقتدار و  پیشرفت ایران در عرصه‌های علمی و نظامی نیز هراس دارند.

فرماندار تایباد بسیجی بودن را افتخار خواند و با یادآوری ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر تقدیر کرد و گفت: سلاح ما در برابر دشمنان، ایمان و اعتقاد به خدا و عنایات الهی بود.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: این هفته را باید گرامی بداریم، شاید اگر در سال‌های بعد از جنگ این برنامه مطرح می‌شد درک آن برای جوان‌ها سخت بود، اما الآن همه جوانها و نوجوانها این موضوع را درک می‌کنند که چرا باید هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم و چرا باید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس کاری کنیم تا ۸ سال جنگ تحمیلی فراموش نشود امروز همه مردم ایران اعم از جوان و نوجوان می‌دانند باید دفاع مقدس را در یاد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین برکات جنگ ۸ ساله ما این بود که آمریکا و همه قدرتهای دنیا که به سایر کشورهای اسلامی و ضعیف تجاوز می‌کنند وقتی به مرزهای ایران می رسند متوقف می شوند و جرئت حمله به ایران را ندارند. چون تجربه جنگ ۸ ساله را دارند . اگر جنگ ۸ ساله نبود مطمئن باشید آمریکائیها بارها به ایران حمله می کردند و ایران را اشغال می‌کردند.

عارفی افزود: ما به سلاح خود نمی نازیم بلکه به مردم بسیجی و غیور خود می‌نازیم، ما به نوجوان ۱۳ ساله ای می نازیم که نارجک به کمر خود بست و به زیر تانک رفت سلاح ما ایمان و اعتقادمان بود که سبب پیروزی ما شد، جانفشانی‌های همه مردم در جنگ تحمیلی به تمام دنیا ثابت کرد که این کشور با تمام کشورها متفاوت هست و فهمیدند باید حساب دیگری روی ایران باز کنند.

وی ادامه داد: بعد از ۸ سال جنگ امروز تمام دنیا از اقتدار جمهوری اسلامی ایران می ترسند در تمام مرزهای ما آمریکائیها پایگاه نظامی دارند آنها در تمام کشورهای همجوار ما پایگاه نظامی ایجاد کردند و کلی هم نیرو و تجهیزات آوردند و کلی هم رجز خواندند که گزینه  نظامی ما روی میز است اما گزینه نظامی آنها هیچ وقت به کارشان نیامد.

وی اذعان داشت: اقتدار ما در سطح جهانی به برکت همین ۸ سال دفاع مقدس است ما باید این موضوع را برای همه فرزندان‌مان، جوانها و نوجوانها جا بیندازیم باید زنگ مدرسه و زنگ دفاع مقدس ما یکی باشد تا بچه ای که تازه به کلاس درس می آید بفهمد که ما این کلاسها و همه این نعمتها و آزادی ها و هرچه داریم از برکت ۸ سال دفاع مقدس است .

وی با عرض تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد: همه مردم بسیجی هستند فقط بعضی‌ها غفلت کردند و  نرفتند پرونده بسیجی تشکیل دهند و گرنه تمامی مردم ایران که حافظ این میهن اسلامی هستند بسیجی به حساب می‌آیند.

 

 

کد خبر 2141940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha