۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۱

سردار يوسفعلي‌زاده:

دشمني اسلام و غرب پايان‌ناپذير است/ حق و باطل امكان همزيستي مسالمت‌آميز ندارند

دشمني اسلام و غرب پايان‌ناپذير است/ حق و باطل امكان همزيستي مسالمت‌آميز ندارند

بجنورد - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالي با اشاره به سفر حسن روحانی به آمريکا برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد، گفت: حق و باطل امكان همزيستي مسالمت آميز ندارند و دشمني نظام اسلامي با غرب پايان‌ناپذير است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسينعلي يوسفعلي‌زاده صبح سه‌شنبه در آيين افتتاح نمايشگاه فرهنگي رزمي دفاع مقدس در بجنورد به سفر حسن روحاني؛ رييس جمهوري ايران به آمريكا براي حضور در مجمع عمومي سالانه سازمان ملل متحد پرداخت و افزود: هيچ گاه نبايد اين نكته را از نظر دور داشت كه نظام اسلامي از نظر مبنايي و ماهيتي با غرب مشكل داشته و به همين دليل نيز دشمني بين ايران اسلامي و نظام سلطه در غرب، پايان ناپذير است.

وي با تاكيدبر اين كه هيچ‌گاه بين حق و باطل همزيستي مسالمت‌آميز برقرار نخواهد شد، اظهار داشت: ممكن است دشمني بين نظام اسلامي و غرب به يك نوع از بازدارندگي برسد كه آنها قصد تعرض به نظام اسلامي را نداشته و ما نيز كاري به آنها نداشته باشيم؛ اما مطمئنا دشمني موجود هيچ گاه از بين نمي‌رود.

به گفته سردار يوسفعلي‌زاده دشمن همواره دشمن است و همان‌گونه كه در جنگ تحميلي تمامي نظام سلطه بر عليه نظام اسلامي به ياري صدام آمدند، امروز نيز اين دشمني با ايران اسلامي ادامه دارد.

وي اضافه كرد: در آن زمان دشمنان غربي، نظام نوپاي اسلامي در ايران را ضعيف مي‌پنداشت و به همين دليل نيز گماشتگان و سرسپرده‌هاي خود را براي مقابله با نظام اسلامي گسيل مي كرد اما اكنون كشورهاي زورگوي غربي متوجه شده‌اند كه با دژي آهنين و سدي محكم به نام مردم ايران مواجه شده و ديگر شيطانك هاي آنان نمي توانند كاري از پيش برند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالي تصريح كرد: امروز نظام سلطه دریافته که با چه ملت و نظامی مواجه است و می‌داند در این زمان دیگر کاری از دست مزدوران وي برنمی آید و نمی تواند پشت دیوارهای صدام، منافقان، القاعده و ديگر تروريست هاي جهان پنهان شود.

وي در ادامه با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه، اظهار داشت: رهبري در اين ديدار به صراحت نويد پيروزي دادند و فرمودند كه آينده از آن ما است.

سردار يوسفعليزاده افزود: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب تجربه تاريخي ملت ايران و نيز منطق و مباني نظام اسلامي دو موضوعي هستند كه پيروزي ايران در برابر نظام سلطه را اثبات مي‌كنند.

به گفته وي راهبرد ملت مسلمان ايران اين است كه نه ظلم مي‌کنيم و نه اجازه مي‌دهيم مورد ظلم واقع شويم.

سردار يوسفعليزاده تصريح كرد: تا زماني كه ملت و نظام اسلامي ايران بر مبناي منطق و اصول اسلامي رفتار كند يقين بدانيد كه پيروزي از آن ما خواهد بود چرا كه هر زمان جبهه حق و باطل در برابر هم قرار گرفته اند، پيروزي نصيب جبهه حق شده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه آثار ارائه شده در نمايشگاه فرهنگي رزمي دفاع مقدس در بجنورد نمايانگر گوشه اي از خاطرات هشت سال دفاع مقدس است، عنوان كرد: امروز وظيفه ما  ﭘﺎﺳﺪاری از ارزش ها و اﻧﺘﻘﺎل فرهنگ دﻓﺎع ﻣﻘﺪس ﺑﻪ ﻧﺴﻞ‌هاي آﯾﻨﺪه است.

اين مسئول با بيان اينكه امروز محور و نقطه پرگار جهان، ولايت فقيه است، افزود: تدابير جهاني رهبر نظام مقدس جمهوري اسلامي، ايران را در صدر اخبار، افكار و انديشه‌هاي دنيا قرار داده است.

وي عامل بازدارنده حمله آمريكا به ايران را اقتدار، همبستگي، پشتكار و ايمان اين ملت غيور دانست و اظهار داشت: نبرد مقدس حق و باطل در بستر زمان همواره جاري خواهد بود و اگر مي‌خواهيم در اين نبرد پيروز ميدان شويم، بايد خادم بي منت مردم و سرباز جان نثار ولايت باشيم.

به گفته سردار يوسفعليزاده اگر مردم طعم شيرين خدمت بي‌منت را بچشند، باور مي كنند كه نظام مقدس اسلامي هم دنيا و هم آخرت آنها را تامين مي‌كند و با حمايت مردم، نظام اسلامي همواره در اوج اقتدار خواهد ماند.

گفتني است، نمايشگاه فرهنگي رزمي هفته دفاع مقدس صبح سه شنبه با ظرفيت 60 غرفه در محل چهارراه شهيد صياد شيرازي بجنورد گشايش يافت.

این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 الی دوازده و عصرها از ساعت شانزده لغايت 21 براي بازديد عموم داير است.

کد خبر 2142031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha