۳ مهر ۱۳۹۲، ۹:۰۵

محمدرضا تابش خبر داد:

تملك زمين براي احداث زائرسراي اردكاني‌ها در مشهد/ مردم مشاركت كنند

تملك زمين براي احداث زائرسراي اردكاني‌ها در مشهد/ مردم مشاركت كنند

يزد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم اردكان در مجلس از تملك زميني به مساحت هزار مترمربع به منظور احداث زائرسرا براي اردكاني‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش، صبح چهارشنبه در ادامه جلسات احداث زائرسرا و مجتمع فرهنگي - مذهبي اردكاني‌ها در مشهد مقدس اظهار داشت: از مدتها پيش احداث زائرسرا براي مسافران اردكاني مشهد مقدس در دست پيگيري بود و در صدد ايجاد فضايي براي مردم اردكان در اين سفر زيارتي بوديم.

وي افزود: با پيگيري هاي انجام شده، تلاش شد اين فضا در نزديكي حرم مطهر خريداري و كار احداث آن آغاز شود.

تابش بيان كرد: در اين راستا زميني با حدود هزار مترمربع در نزديكي حرم علي بن موسي الرضا (ع) براي احداث اين فضا تملك شد و به زودي عمليات ساخت و ساز آن آغاز مي‌شود.

وي يادآور شد: در احداث اين زمين و ايجاد فضاي اقامتي،‌ فرهنگي و مذهبي، خود مردم اردكان مشاركت خواهند داشت اما هنوز در اين زمينه برنامه ريزي قطعي صورت نگرفته است.

تابش عنوان كرد: به‌زودي با برگزاري جلسات، چگونگي احداث اين مجتمع و چگونگي سهيم شدن مردم اردكان در اين طرح مشخص خواهد شد.

نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي، بر اجراي مردمي اين پروژه تاكيد كرد و بيان داشت: مسئولان تنها بايد به كار نظارت بر اين پروژه بپردازند و مردم خود بايد دست اندركار احداث آن باشند.

وي همچنين تاكيد كرد: براي احداث اين زائرسرا به طور قطع بايد از نظر متخصصان و كارشناسان استفاده شود و در تلاشيم طرح آن هرچه سريعتر آماده اجرا شود.

تابش اظهار اميدواري كرد: اين زائرسرا پس از احداث و بهره برداري، بتواند فضايي آرام براي زائران اردكاني باشد.

کد خبر 2142524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha