۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

بازیهای کشورهای اسلامی - اندونزی؛

کمیته تیمی مردان به فینال راه یافت/ بانوان نقره‌ای شدند

کمیته تیمی مردان به فینال راه یافت/ بانوان نقره‌ای شدند

آخرین روز از رقابتهای کاراته در سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با حضور تیم ایران در بخش مردان در بازی پایانی و کسب مدال نقره در بخش بانوان همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که با حضور 275 کاراته کار از 28 کشور در پالم یانگ اندونزی جریان دارد امروز در کمیته تیمی بانوان تیم ملی کشورمان به دلیل عدم حضور تیم‌های عراق و پاکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله 2 بر 1 ترکیه را از پیش رو برداشت.

عباسعلی و زنگنه کاراته کار پیروز کشورمان بودند و دوستی نیز نتیجه را به حریف واگذار کرد. این تیم در بازی نهایی نتیجه را به مصر واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت اما در بخش مردان تیم ملی ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل اردن کار خود را آغاز کرد. سمندر، گنج زاده و پورشیب کاراته کارهای پیروز ایران مقابل اردن بودند. این تیم در دومین دیدار خود ترکیه نایب قهرمان جهان در سال 2013 را با 3 پیروزی پورشیب، سمندر و گنج زاده از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کاراته کارهای کشورمان در این مرحله مصر دارنده مدال برنز 2013 جهان را نیز 3 بر صفر شکست دادند و راهی بازی پایانی شدند. تیم ملی ایران برای کسب مدال طلا باید با تیم ملی آذربایجان که با تمام نامداران خود در این مسابقات شرکت کرده، مبارزه کند.

کد خبر 2142607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha