پرونده جلسات جریان‌های ادبی و هنری در باشگاه کتاب تهران بسته می‌شود

پرونده جلسات جریان‌های ادبی و هنری در باشگاه کتاب تهران بسته می‌شود

با برگزاری آخرین جلسه از سری نشست‌های جریان‌های ادبی و هنری در باشگاه کتاب تهران، بعد از یک سال از آغاز پرونده این نشست‌ها بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری دوازدهمین و آخرین نشست از سری جلسات بررسی جریان‌های ادبی و هنری در باشگاه کتاب تهران، در روز شنبه 6 مهر، پرونده این جلسات بسته خواهد شد.

جلسات بررسی جریان‌های ادبی و هنری که با سخنرانی امیرعلی نجومیان برگزار شده‌اند، از مهرماه سال 91 آغاز شد و با گذشت یک سال، به پایان خواهد رسید. «چیستی جریان یا مکتب ادبی و هنری» موضوع اولین نشست از این جلسات بود که هشتم مهر ماه 91 برگزار شد. دومین نشست از این جلسات که به صورت ماهانه برگزار شد، به بررسی مکتب «کلاسیسیزم» اختصاص داشت و در نشستی هم که در آذرماه 91 برگزار شد، به «رمانتیسم» پرداخته شد.

«رئالیسم»، «زیبایی‌گرایی/ ایستتیسیزم» و «سمبولیسم» هم دیگر نشست‌هایی بودند که در قالب جلسات بررسی جریان‌های ادبی و هنری در سال 91 برگزار شدند. در حال حاضر نشست پایانی این جلسات به بررسی مکتب پست مدرنیسم اختصاص دارد که طبق روال جلسات پیشین، با سخنرانی امیرعلی نجومیان برگزار خواهد شد.

نشست پایانی جریان‌های ادبی و هنری از ساعت 18 روز شنبه 6 مهر در فرهنگسرای ارسباران واقع در زیر پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.

کد خبر 2142703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha