۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۳

جزئیات گروگانگیری در مراغه اعلام شد/

گروگانگیری جوان مراغه ای با شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه اش

گروگانگیری جوان مراغه ای با شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه اش

تبریز - خبرگزاری مهر : جواني که در پي شنيدن جواب منفي از دختر مورد علاقه اش در مراغه اقدام به گروگانگيري و قتل کرده بود ، خود نيز در درگيري با نيروهاي پليس کشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مسعود خرم نيا در گفت و گو با خبرنگاران در این خصوص گفت: بدنبال گزارش مردمي با مركز فوريت هاي پليسي110،مبني بر كشته شدن  فردي در پاساژ  گنبد كبود شهرستان مراغه،ماموران بلافاصله در محل مورد نظر حاضر و اقدامات گسترده اي را جهت دستگيري قاتل انجام دادند.

وي افزود: در اين حادثه كه شب گذشته ساعت  20 و 20 دقيقه اتفاق افتاد ، جوان33ساله اهل كرمان ، ساكن تهران كه از خواستگاري دختر مقتول جواب منفي شنيده بود در يك فرصت مناسب پدر دختر مورد علاقه اش را در پاساژ گنبد مراغه با اسلحه كمري به قتل رساند و به دنبال آن جوان 26 ساله اي را نيز به منظور فرار از صحنه قتل گروگان گرفت.

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي ادامه داد : گروگانگير پس از كشتن مقتول،گروگان را سپر خود قرار داد تا از محل متواري شود اما با تدابير انتظامي و حضور  مسولان شوراي تامين شهرستان در محل ،  گفت و گو با گروگانگير را آغاز کردند ، قاتل مسلح که متقاعد نشده بود به سوي ماموران و مردم تيراندازي کرد كه در اين حادثه ماموران نيز مقابله به مثل نموده و گروگانگير را به هلاكت رساندند .

وي ادامه داد: گروگان با حضور به موقع  پليس در يك اقدام سريع كه آسيب سطحي برداشته بود آزاد و به صورت سرپايي مداوا شد.

کد خبر 2142885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha