۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۶

محمود یاوری:

امیدوارم تبعات داوری قهرمانی به ما لطمه نزند/ پرسپولیس استثنایی است

امیدوارم تبعات داوری قهرمانی به ما لطمه نزند/ پرسپولیس استثنایی است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد کمیته داوران اجازه ندهد اتفاقات دیدار با سپاهان با پرسپولیس در نوع عملکرد داور دیدار تیمش با سرخپوشان تهرانی و سرنوشت بازی تاثیر گذار باشد. وی همچنین گفت: اجازه دهند هر تیمی شایستگی دارد، در این بازی موفق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری در نشست خبری پیش از دیدار این تیمش برابر پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: از نظر کار فنی و تاکتیکی در شرایط خوبی هستند و از نظر روحی هم هفته خوبی داشتند. امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهند.

وی ادامه داد: می‌‎دانیم با پرسپولیس بازی داریم، پرسپولیس استثنایی و امیدواریم اتفاقات دیدار سپاهان با پرسپولیس روی این بازی تاثیرگذار نباشد. اگر چه با توجه به شناختی که از دایی داریم، می‌دانیم مسائل حاشیه‌ای آن بازی در این بازی تاثیرگذار نخواهد بود. همچنین از کمیته داوران انتظار داریم داوری انتخاب شود که نوع داوری ایشان در سرنوشت بازی تاثیر گذار نشود. اجازه دهند هر تیمی شایستگی دارد، در این بازی موفق شود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته‌های اول لیگ به عنوان سرمربی مس کرمان از رفتار بازیکنان پرسپولیس هنگام به ثمر رسیدن گل این تیم انتقاد کرده و اعلام کرده بود پیروزی با این روش هیچکس را خوشحال نمی‌کند و من هم دیگر به علی دایی سلام نظامی نمی‌دهم.

وی در خصوص آن اظهار نظر تاکید کرد: من از دایی نه دلخور و نه ناراحت هستم زیرا او به نوعی اسطوره فوتبال جهان، آسیا و ایران است. مسائل داخلی زمین هر اتفاقی بی‌افتد را به بیرون نمی‌کشیم، اگر رسانه‌ها اجازه دهند. هر دو تیم دنبال اهداف خودمان هستیم. دایی اعتقادی برای خودش دارد و من هم نظرات خودم را دنبال اما بارها اتفاقی رخ نداده بود ولی جراید و رسانه‌هابه چالش می‌کشند. اصل ورزش تهذیب اخلاق است و امیدوارم همه ما آن را رعایت کنیم.

یاوری در مورد حواشی که این روزها علیه داوران وجود داشت و بحث رشوه به آنها که تا مجلس کشیده شده، اضافه کرد: آیا همه مسائل و مشکلات مملکت ما حل شده که مجلس به دنبال این قضیه است. در فوتبال ما اساسنامه و آئین‌نامه وجود دارد و طبق آن باید با خاطیان برخورد شود. در جراید خواندم در زمان عزیز محمدی چند داور را به علت تخلفات کنار گذاشتند اما در همان زمان کمیته داوران از آنها استفاده کرد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: همه شما دیدار مس کرمان با راه‌آهن شهرری در یکی دو سال پیش را فراموش نکرده‌اید که آقای محسن قهرمانی یک خطای بی‌مورد گرفت و بازی به جنجال کشیده شد. من اعتقاد دارم آقای قهرمانی دوست دارم مورد توجه قرار گیرد، چه از لحاظ مثبت و چه از لحاظ مفنی. قهرمانی وزنش را کم کرد و باید با کم کردن وزنش، دانش خود را نیز اضافه کند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در مورد اینکه آیا حاشیه‌های دیدار سپاهان با پرسپولیس در بازی شما تاثیر گذار هست یا خیر؟، اظهار داشت: طبیعی که تاثیرگذار است. من قبلا چندین مرتبه خدمت همه گفته‌ام جان مادر و پدرتان ما را قربانی نکنید. امیدوار هستم قضاوت بازی فردا به نوعی باشد که هر تیم که شایسته است، به پیروزی برسد. همچنین عدالت فوتبال در بازی فردا رعایت شود.

وی همچنین یادآور شد: وقتی از داوران جوان استفاده می‌کنیم، باید منتظر تاوان آن هم باشیم. همانطور که بازیکنان جوان‌مان در زمین اشتباه می‌کنند، داوران جوان نیز چنین اشتباهی را مرتکب می‌شوند.

یاوری در پایان در مورد محرومان و مصدومان تیمش در این بازی گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما محمدرضا حسینی و فرشید اسماعیلی جوان، از مصدومان ما هستند که در زمین دستغیب شیراز دچار مصدومیت شدند. ضمن اینکه باید بگویم ما در ورزشگاه حافظیه در زمین چمنی بازی می‌کنیم که رو بنایی دارد نه زیر بنایی مناسب.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 17:15 دقیقه فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2142900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha