۴ مهر ۱۳۹۲، ۲:۵۵

دور سوم جام اتحادیه انگلیس؛

منچستریونایتد از سد لیورپول گذشت/ شکست مدافع قهرمانی مقابل بیرمنگام

منچستریونایتد از سد لیورپول گذشت/ شکست مدافع قهرمانی مقابل بیرمنگام

رقابتهای دور سوم جام اتحادیه انگلیس چهارشنبه شب با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های منچستریونایتد، استوک سیتی، نیوکاسل، بیرمنگام و آرسنال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حساس ترین دیدار این مرحله تیم فوتبال منچستریونایتد در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر از سد لیورپول گذشت.

خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی یونایتد تک گل این بازی در حالی که 36 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود به ثمر رساند. لوئیز سوارز که به دلیل گاز گرفتن بازوی برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی در فصل گذشته 10 جلسه از همراهی لیورپول محروم شده بود با توجه به اتمام محرومیتش در این دیدار حضور داشت و برای لیورپول به میدان رفت.

به این ترتیب منچستریونایتد اکنون در هر 6 بازی اخیر خود مقابل لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد در تمامی رقابتها مقابل لیورپول به پیروزی رسیده است. خاویر هرناندز هم در هر 3 بازی اخیری که در ترکیب اصلی یونایتد به میدان رفته برای تیمش گل زده است.

در دیگر بازی ها آرسنال به زحمت و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 از سد وست بروم گذشت و بیرمنگام نیز با نتیجه 3 بر یک سوانزی سیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابتها را از پیش رو برداشت. نتایج کامل رقابتهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:

* بیرمنگام 3 – سوانزی یک
* منچستریونایتد یک – لیورپول صفر
* نیوکاسل 2 – لیدزیونایتد صفر
* ترانمر صفر - استوک سیتی 2
* وست بروم یک (3) – آرسنال یک (4) - در ضربات پنالتی

کد خبر 2143206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha