۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

در دیداری خانگی صورت گرفت/

جشنواره گل پناه آفرین قم برابر گرند خراسان/ اولین 3 امتیاز نماینده قم در لیگ آزادگان

جشنواره گل پناه آفرین قم برابر گرند خراسان/ اولین 3 امتیاز نماینده قم در لیگ آزادگان

قم - خبرگزاري مهر: تیم فوتبال پناه آفرین قم اولین پیروزی خود در فصل جاری رقابت های لیگ آزادگان را با کسب برتری پرگل در دیدار خانگی مقابل گرند خراسان کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و اف سی سئول کره جنوبی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا، فوتبال دوستان قمی در ورزشگاه تختی قم یکی از زیباترین بازی های این فصل لیگ آزادگان را به تماشا نشستند.

شامگاه چهارشنبه سوم مهر ماه دیدارهای روز دوم از هفته سوم مرحله گروهی مسابقات فصل جاری فوتبال ليگ باشگاه‌هاي کشور جام آزادگان در شهرهای مختلف کشورمان به انجما رسید و طی آن تیم فوتبال پناه آفرین قم در دیداری خانگی به اولین پیروزی خود در این فصل دست یافت.

تیم فوتبال پناه آفرین قم در سومین هفته رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه تختی قم قم میزبان تیم فوتبال گرند خراسان بود و توانست پنج بار دروازه میهمان خود را گشوده و بدین ترتیب اولین بار در این فصل پیروز شود.

نماینده فوتبال قم در حالی که از دو بازی قبل خود در این مسابقات تنها یک امتیاز کسب کرده بود در سومین هفته توانست تیم فوتبال گرند خراسان را در ورزشگاه تختی قم با نتیجه جالب توجه 5 بر 2 شکست داده و دو هفته پیروز نشدن در این فصل را تلافی کند.

در این دیدار پناه آفرین قم شمشیر را از رو بسته بود چرا که توانست در یک نیمه چهار بار دروازه تیم گرند خراسان را باز کرده و عملا کار برای کسب پیروزی و به دست آوردن نخستین سه امتیاز این فصل را در همان 45 دقیقه اول این بازی تمام کند.

در نیمه دوم پناه آفرین قم به گل پنجم دست یافت و با اینکه میهمان توانست دو بار دروازه این تیم را باز کند اما سرانجام این نماینده فوتبال قم بود که برتری با اختلاف سه گل را از آن خود کرد تا تفاضل گل منفی دو خود در دیدار های گذشته را به مثبت یک تبدیل کند و به هفته های آتی امیدوار باشد.

گفتنی است: امسال در مسابقات فوتبال ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي کشور60 تيم حضور دارند و تیم های حاضر در اين رقابت‌ها در تلاش برای راهیابی به دسته بالاتر یعنی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مراحل مختلف با يکديگر مبارزه خواهند کرد.

 

کد خبر 2143243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha