۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۱

علی کفاشیان مطرح کرد:

فوتبال ایران مسیر درستی را در پیش گرفته است/ فوتبال ساحلی شرافتمندانه باخت

فوتبال ایران مسیر درستی را در پیش گرفته است/ فوتبال ساحلی شرافتمندانه باخت

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد فوتبال ایران در مسیر درستی قرار گرفته است. وی همچنین می‌گوید اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی که مقابل روسیه قهرمان جهان با یک بازی شرافتمدانه نتیجه را واگذار کرد، نشان می‌دهد فوتبال ساحلی ما به جایگاه واقعی خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز پنجشنبه با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، سیدهادی آیت‌الهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، شهاب‌الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند و امیرحسین حسینی امروز در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

علی کفاشیان در این نشست ضمن خیر مقدم به اعضای هیات رئیسه گفت: امیدوارم طاعات و عبادت شما در این مکان مقدس مورد قبول درگاه احدیت قرار بگیرد و با توجه به اینکه نشست ما در مشهد مقدس برگزار می‌شود، امیدوارم با نظر ویژه آقا امام رضا (ع) موفقیت‌های فوتبال کشور روز افزون شود و ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای فوتبال باشیم.

وی در ادامه افزود: اجازه بدهید از جامعه فوتبال که به لطف خدا و زحمات آنها اتفاقاتی خوبی در سال گذشته در فوتبال کشور به وقوع پیوست، تشکر کنم. طبق آمار بدست آمده از 14 رویداد بین‌المللی و دادن یک امتیاز در صورت موفقیت در آن، در حال حاضر فوتبال ایران با 11 امتیاز، ژاپن 10، کره‌جنوبی 7 و استرالیا با 6 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد، نشان می‌دهد که فعالیت‌های ما جهت درستی داشته است و باید تلاش بیشتری کنیم تا موفقیت‌های بیشتری بدست بیاوریم.

در این نشست رئیس فدراسیون با اشاره به نتایج بدست آمده در مسابقات جام حهانی فوتبال ساحلی تاهیتی خاطرنشان کرد: اینکه تیم ملی ساحلی ایران برای نخستین بار در تاریخ حضور خود در جام جهانی، توانسته به مرحله حذفی صعود کند و مقابل تیم روسیه که قهرمان جهان است، با یک بازی شرافتمدانه 5 بر 6 بازی را واگذار کند، نشان می‌دهد فوتبال ساحلی ما به جایگاه واقعی خود رسیده و باید با سرمایه گذاری بیشتر در این رشته ورزشی شاهد موفقیتهای بیشتر آن باشیم.

وی در ادامه به سایر موفقیت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان با اقتدار و به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کرد، تیم فوتبال زیر 22 سال در سال جاری در مرحله نهایی مسابقات در عمان حضور پیدا خواهد کرد. تیم فوتبال زیر 17 سال به سرمربیگری علی دوستی‌مهر توانسته به جام جهانی صعود کند و همین‌ماه در مسابقات جام جهانی امارات شرکت خواهد کرد. تیم فوتبال زیر 16 سال در حال حاضر در مسابقات پاکستان است و توانسته دیدار نخست خود را 8 بر صفر درمقابل سریلانکا به پیروزی برسد.

کفاشیان یادآور شد: تیم فوتبال زیر 15 سال در نخستین دوره از مسابقات آسیایی در نانجینگ چین موفق به کسب مدال نقره شد و تیم زیر 14 سال نیز در مسابقات این رده که به میزبانی ایران و در مشهد مقدس برگزار شده بود، به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کرد. از سوی دیگر فوتسال ایران پس از کسب رتبه سوم در آسیا و حضور در جمع 16 کشور جام جهانی توانست با اقتدار و کسب مدال طلا در مسابقات اینچئون کره‌جنوبی به جایگاه اصلی خود باز گردد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد خوب بانوان گفت: در ابتدا باید از شجاعی به خاطر تلاشش در امور بانوان تشکر کنم. در حال حاضر تیم ملی زیر 16 سال بانوان که به مرحله نهایی مسابقات آسیایی صعود کرده در چین حضور دارد و فوتسالیست های بانوان توانتسند با از پیش برو برداشتن حریفان خود در مسابقات داخل سالن آسیا به فینال رفته و در پایان وقت قانونی با نتیجه یک بر یک و در ضربات پنالتی به تیم ژاپن باخت و مدال نقره مسابقات را برای اولین بار به گردن آویخت.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم فوتبال کشور با تلاش همه ارگان به جایگاه واقعی خود در آسیا و جهان برسد و در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری در جامعه فوتبال کشور باشیم.

 

کد خبر 2143576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha