۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

زینی زاده:

با پیروزی مقابل نفت به بالای جدول نزدیک می شویم/ احتمال تغییر در جریمه سنگین کریمیان وجود دارد

با پیروزی مقابل نفت به بالای جدول نزدیک می شویم/ احتمال تغییر در جریمه سنگین کریمیان وجود دارد

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل تراکتور سازی گفت: امیدواریم با کسب سه امتیاز بازی فردا مقابل نفت تهران خود را به تیم های اول و دوم جدول نزدیک کنیم.

حمید زینی زاده امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی قبل از دیدار با نفت تهران اظهار داشت: ما با وجود از دست دادن پتج امتیاز در دو بازی گذشته، باز هم در جمع پنج تیم بالای جدول قرار داریم، با وجود تلاش بازیکنان در دو بازی گذشته در مقابل نمایندگان گیلان تیم ما بهترین فرصت حضور در صدور جدول را از دست داد.

وی ادامه داد: با این حال  امیدواریم با کسب سه امتیاز بازی فردا برابر تیم نفت تهران بتوانیم خود را به تیم های اول و دوم جدول نزدیک کنیم .

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه با اشاره به موضوع جریمه 400 میلیونی مهدی کریمیان از سوی کمیته انضباطی باشگاه، یادآور شد: ما بر اساس مفاد قرارداد فی مابین که در فرم ارسالی فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده است با آقای مهدی کریمیان برخورد انضباطی کرده ایم، بر اساس همین قرارداد هر بازیکنی در یک دیدار رسمی غیبت غیر موجه داشته باشد 15 درصد از قراردادش کسر می شود، این بازیکن در دو بازی ذوب آهن وسپاهان غایب بود، از طرفی غیبت هر جلسه تمرین 25 درصد حقوق ماهیانه را شامل می شود که چندین روز هم به این نحو غیبت داشت، با این حال در رای کمیته انضباطی باشگاه آمده که بازیکن متخلف می تواند ظرف 48 ساعت اعتراض کتبی خود را به این کمیته تحویل دهد.

وی به اعتراض مهدی کریمیان نسبت به رای کمیته انضباطی اشاره کرد و گفت: این بازیکن دفاعیه ای را تنظیم و به باشگاه تحویل داده و اگر چنانچه این دفاعیات مقبول اعضای کمیته استیناف باشگاه و قانع کننده باشد طبیعتا می تواند این رای با تغییر مواجه شود.

زینی زاده در پاسخ به این سئوال که سرانجام مشخص شد که کریمیان تصادف کرده یا درگیری داشته است؟ تاکید کرد: در این خصوص باید متن دفاعیات این بازیکن مورد مطالعه قرار بگیرد ولی آنچه که برای ما مشخص شده این است که از نظر مراجع قضایی با توجه به حضور این بازیکن و توضیحات ارائه شده پرونده بسته اعلام شده است، از طرفی از نظر مقررات انضباطی باشگاه که اشاره کردم غیبت غیر موجه تشخیص داده شده و برهمین اساس هم آن حکم صادر شده است که باید منتظر رای کمیته استیناف باشگاه در خصوص این بازیکن بود.

وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با مصاحبه مسئول کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی بعد از بازی داماش که از عدم رضایت هواداران سخن گفته بود، تصریح کرد: با توجه به ارتباط تنگاتنگ بخش کانون با هواداران و تماس های مکرری که بعد از باخت به داماش صورت گرفته احساس می کنم که به نوعی وی زیر فشار و تحت تاثیر انتقادات قرار گرفته بود.

وی افزود: البته بنده تذکرات لازم را دراین  خصوص داده و اعلام کردم که مسئولان کانون بدون هماهنگی قبلی مصاحبه ای را انجام ندهند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ارتباط با تعطیلی یک جلسه تمرین در هفته جاری گفت: صبح روز دوشنبه قرار بود که یک جلسه تمرین انجام بگیرد ولی ظاهرا تعدادی از بازیکنان احساسشان این بود که بعضی از دوستانشان درصد بیشتری نسبت به آنها دریافت کرده اند، همان اتفاقی که فصل گذشته به وقوع پیوسته بود و یک ذهنیت منفی ایجاد کرده بود.

زینی زاده اضافه کرد: من از بازیکنان خواستم به همراه کادر فنی تیم در محل سالن کنفرانس باشگاه حضورداشته باشند که در این جلسه مسائل پیش آمده بعد از ارائه مستندات و توضیحات حل شد، موضوعی که بنده در آن جلسه مطرح کردم این بود که بازیکنان حق دارد نسبت به حق حقوق خود پیگیر باشند اما به نظرم برای هرکسی که موضوع مبهمی پیش آمد، بهتر است که بصورت انفرادی از باشگاه سوال کند و از میزان پرداختی ها با خبر شود.

کد خبر 2143603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha