۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰

نشست هماهنگی لیگ‌های كشتي؛

رنگرز: نگران ریزش تیم ها هستیم/ امامی: هیچ قراردادی ثبت نشده است

رنگرز: نگران ریزش تیم ها هستیم/ امامی: هیچ قراردادی ثبت نشده است

جلسه هماهنگی رقابتهاي لیگ‌های برتر سال 92 با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و نمایندگان تیم‌های در خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، جلسه هماهنگی لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 92 به میزبانی سازمان لیگ فدراسیون کشتی روز پنجشنبه در خانه کشتی تهران برگزار شد. در ابتدای این جلسه محمدرضا توپچی دبیر فدراسیون کشتی گفت: با برگزاری رقابت‌های لیگ، تنور کشتی داغ شده و با ورود تماشاگران به سالن مسابقات و کشف جوانان و استعدادیابی می تواند کمک های موثری چه از نظر فنی و چه از بعد مالی برای کشتی گیران داشته باشد.

سپس حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: لیگ ما در دنیا بی نظیر است كه البته ما نگرانی‌هایی از بابت ریزش بعضی از تیم‌ها در سال‌های گذشته داریم. ضمن آنكه در حال آسیب شناسی این موضوع هستیم و امیدوارم با پیگری‌های انجام شده و با نظر کارشناسان این مشکل برطرف شود.

وي تصریح کرد: از سازمان لیگ انتظار داریم رقابت ای لیگ طی یک زمان بندی مشخص برگزار شود تا در جهت اعتلای کشتی باشد و فقط بار مالی نداشته باشد.

در ادامه محمد ابراهيم امامی سرپرست سازمان لیگ نيز ادامه داد: اجرای بند بند اساسنامه سازمان لیگ در این رقابت‌ها از مهمترین اهداف ماست. مطمئنا در جریان برگزاری این رقابت‌ها مشکلات به وجود آمده و راه حل های آنرا در این اساسنامه به منظور اجرا در سال‌های آتی لحاظ خواهیم کرد تا بتوانیم یک لیگ منسجم داشته باشیم.

وی در خصوص تاریخ برگزاری رقابت ها ادامه داد: ما سه نشست با حوزه فنی تیم های ملی داشتیم تا بتوانیم تاریخ مناسبی برای برگزاری رقابت ها در نظر بگیریم. ما در برگزاری لیگ برتر مانند لیگ دسته یک، دقیقا طی برنامه پیش خواهیم رفت و هیچ تغییری درآن نخواهیم داد.

امامی تصریح کرد: در حال حاضر که دو هفته به پایان لیگ دسته یک مانده در نظر داریم رقابت های فینال این لیگ را همزمان با عید قربان (25 مهرماه) برگزار کنیم و بلافاصله پس از آن مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر کشتی را خواهیم داشت.

امامی در خصوص نحوه حضور تیم‌ها در لیگ برتر گفت: درخواست تیم هایی را جهت حضور در رقابت‌های لیگ قبول کرده‌ایم که از هیأت های استان مربوطه معرفی نامه داشتند و اسپانسرهای مشخصی داشته باشند.

رئيس سازمان ليگ در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم پرداخت ورودیه لیگ توسط برخی از تیم‌ها ادامه داد: این شایعات وجود دارد و من این موضوع را تکذیب می‌کنم. ما در برگزاری رقابت‌های قرعه کشتی لیگ دسته یک فقط نام تیم‌هایی را ثبت کردیم که مبلغ ورودیه را پرداخت کرده بودند و در رقابت‌های لیگ برتر کشتی نیز به همین گونه عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص قراردادهای ثبت شده کشتی گیران در این سازمان گفت: تاکنون هیچ قرارداد ثبت شده ای در سازمان لیگ وجود ندارد. این قراردادها فقط امضاء شده و هیچ یک به ثبت نرسیده است و در صورتی به ثبت می رسد که تیمي مدارک نفرات از قبیل رضایتنامه هیأت و سایر موارد تحویل سازمان لیگ شود.

امامی در خصوص زمان برگزاری رقابت‌های لیگ افزود: در روز قرعه کشی لیگ برنامه، تاریخ و روز برگزاری مسابقات را مشخص خواهیم کرد تا بتوانیم از نظر رسانه‌ای نیز پوشش خبری مناسبی داشته باشیم. بدنبال این هستیم تا این رقابت‌ها را در دهه اول آبان ماه آغاز کنیم.

 

کد خبر 2143672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha