سازمان ملل:

فعالیت بازرسان سازمان ملل در سوریه دوشنبه پایان می یابد

فعالیت بازرسان سازمان ملل در سوریه دوشنبه پایان می یابد

سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای از بازدید بازرسان این سازمان از هفت منطقه ای که گفته می شود سلاح شیمیایی در آن به کار رفته است خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بازرسان سازمان ملل درباره هفت منطقه ای که سلاح شیمیایی در آن به کار گرفته شده از جمله حادثه غوطه شرقی در 21 آگوست گذشته رخ داد، تحقیق خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: کارشناسان سازمان ملل متحد دوشنبه آینده به فعالیت خود پایان می دهند و شروع به تهیه گزارش نهایی در ماه اکتبر می کنند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی سوری از بازدید بازرسان از یک بیمارستان نظامی در منطقه المزه در دمشق که سربازان ارتش سوری در آن معالجه می شوند و در اثر استفاده گروههای مسلح از مواد شیمیایی در این مکان به سر می برند خبر داد.

منبع سوری افزود: بازرسان در روز جمعه فعالیتی نخواهند داشت، زیرا روز تعطیل است و افراد مسلح بر دامنه فعالیتهای خود در این روز افزوده اند.

وی بیان کرد: بازدید از خان العسل در حومه حلب نیز جزو برنامه های بازرسان است، اما زمان و جزئیات این دیدار به دلایل امنیتی اعلام نشده است.

کد خبر 2143942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha