۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۰

ابراهیم زاده پس از پیروزی راه آهن:

هفته پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشتیم/ برای بردن داماش برنامه داشتیم

هفته پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشتیم/ برای بردن داماش برنامه داشتیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با اشاره به پیروزی تیمش برابر داماش گفت: ما برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار برنامه داشتیم و خدا را شکر با زحمات بازیکنان به این مهم دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده پس از پیروزی یک بر صفر امروز جمعه تیمش برابر داماش در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه اکباتان ضمن بیان این مطلب افزود: ما هفته پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشتیم و می خواهم تشکر کنم از مسئولان باشگاه که حمایت خوبی از ما داشتند و کمک کردند تا بتوانیم در این دیدار با آرامش به پیروزی برسیم.

وی در ادامه به دلایل پیروزی تیمش در این دیدار اشاره کرد و افزود: ما روی برنامه های تاکتیکی که از قبل داشتیم به پیروزی رسیدیم. بازیکنان باتجربه و جوان ما نمایش خوبی داشتند و کمک کردن که با برنامه های تاکتیکی که در نظر گرفته بودیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه داماش هم نمایش خوبی داشت خاطرنشان کرد: ما باید روندی که در پیش گرفته ایم را برای دیدارهای آینده هم ادامه دهیم تا بتوانیم به وضعیت مان در جدول رده بندی سروسامان دهیم. الان شرایط خوبی داریم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم به این روند ادامه دهیم.

منصور ابراهیم زاده در مورد دلایل عصبانیتش در کنار زمین گفت: اتفاقاتی که در کنار زمین رخ می داد باعث شده بود استرس بالایی داشته باشم. صحنه هایی بود که داور در مورد آن قضاوت می کرد اما نمی دانم درست بود یا نه. ولی باعث شده بود که استرس بالایی داشته باشم و کمی عصبی شوم.

کد خبر 2144009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha