۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

در دیداری تدارکاتی؛

جوانان ایران از سد کویت گذشتند/ کادرفنی به ترکیب اصلی رسید

جوانان ایران از سد کویت گذشتند/ کادرفنی به ترکیب اصلی رسید

تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خارجی‌اش پیش از آغاز رقابتهای مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا مقابل تیم جوانان کویت به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در کرمان آماده می‌کند، در دیداری تدارکاتی موفق شد تیم جوانان کویت را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. در این بازی که به میزبانی کویتی‌ها برگزار شد، بابک عبدالله‌زاده (4) و سعید آقایی (57 و 76) گل‌های تیم فوتبال جوانان ایران را به ثمر رساندند. تنها گل کویت هم در دقیقه 90 به ثمر رسید.

حسین مرادی سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران در با اعلام این خبر گفت: تیم فوتبال ایران پس از پیروزی که مقابل کویت بدست آورده، صبح امروز شنبه از مناطق دیدنی کویت بازدید می‌کنند و این بازدید کوتاه بوده زیرا به زمان پرواز نزدیک است. کاروان تیم  جوانان بعدازظهر امروز کویت را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و ساعت 17:30 وارد تهران می‌شوند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم فوتبال جوانان بعد از بازگشت به ایران، دو روز به تعطیلات خواهند رفت. آنها روز نهم مهرماه وارد اردو می‌شوند و 11:40 دقیقه فردای آنروز تهران را به مقصد کرمان ترک خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران تاکید کرد: بازی با کویت بازی بسیار خوب و مفیدی بود، بازیکنان محک خوبی خوردند و کادرفنی به ترکیب اصلی تیم رسیده است. جا دارد از فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان و شخص دبیرکل فدراسیون فوتبال، تشکر کنم که تا آخرین لحظات پیگیر کار اعزام تیم ملی جوانان به کویت بود.

مرادی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: بازیکنان هم قسم شده‌اند تا با صعود از گروه‌شان جواب زحمات رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال را بدهند زیرا در چند سال گذشته به خاطر حمایت‌های آنان بوده که فوتبال ملی کشور در همه رده‌ها پیشرفت کرده است.

مرحله مقدماتی رقابتهای فوتبال جوانان (زیر 19 سال) آسیا طی روزهای 16 تا 25 مهر به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و تیم فوتبال جوانان ایران در گروه D به مصاف عربستان، لبنان و تاجیکستان می‌رود. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میانمار به عنوان میزبان مرحله نهایی رقابتهای فوتبال جوانان آسیا در سال 2014 انتخاب شده است.

کد خبر 2144308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha