۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲

مسابقات كشتي با چوخه شمال شرق كشور پایان یافت

مسابقات كشتي با چوخه شمال شرق كشور پایان یافت

مانه و سملقان - خبرگزاري مهر: با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس، يك دوره مسابقات كشتي با چوخه با حضور كشتي گيراني از شمال شرق كشور به ميزباني شهرستان مانه و سملقان از توابع استان خراسان شمالي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی باچوخه استان های شرق کشور كه صبح جمعه پنجم مهر ماه با حضور كشتي گيراني از استان هاي خراسان شمالي، سمنان، خراسان رضوي و خراسان جنوبي به ميزباني شهرستان مانه و سملقان از توابع استان خراسان شمالي و در محل گود باستاني امامزاده دلاور شهر آشخانه آغاز شده بود، شامگاه اين روز با معرفي نفرات برتر در اوزان مختلف به كار خود پايان داد.

اين مسابقات با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي و در سالروز اولين عمليات بزرگ رزمندگان اسلام و شكست حصر آبادان برگزار شد و در آن 80 كشتي گير در چهار وزن 70 كيلوگرم، 80، 90 و 90+ كيلوگرم با يكديگر به رقابت پرداختند.

در پايان اين مسابقات در وزن 70 كيلوگرم ابراهيم وليان از اسفراين به مقام قهرماني رسيد، مهدي باغچقي از بجنورد دوم شد و علي رحماني نيز از آشخانه بر سكوي سوم ايستاد.

در وزن 80 كيلوگرم عليرضا جهانيان از اسفراين مقام نخست را به خود اختصاص داد، هادي قديمي از اسفراين در رده دوم ايستاد و عيسي رضايي نيز از روستاي اركان بجنورد به عنوان سومي بسنده كرد.

همچنين در وزن 90 كيلوگرم علي محمدنيا از آشخانه قهرمان شد، مجتبي كلانتري از اسفراين در رده دوم ايستاد و رستم چادرنشين نيز از آشخانه عنوان سوم را كسب كرد.

در وزن 90+ كيلوگرم هم جواد محمدپور از اسفراين به مقام قهرماني رسيد، مسلم نوري از شيروان دوم شد و جواد ميري از شاهرود به مقام سومي دست يافت.

در پايان اين مسابقات به نفرات برتر اوزان مختلف جوايز ارزنده اي اهدا شد.

سيدمحمدرضا هاشمي؛ فرماندار شهرستان مانه و سملقان و شماري ديگر از مسئولين شهرستاني و استاني در مراسم اهداي جوايز اين دوره از مسابقات حضور داشتند.


 

کد خبر 2144310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha