۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۲

بازگیر خبر داد:

16 قطعه کبوتر کوهی از شکارچیان غیرمجاز لرستان کشف شد

16 قطعه کبوتر کوهی از شکارچیان غیرمجاز لرستان کشف شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان لرستان از کشف و ضبط 16 قطعه کبوتر کوهی از شکارچیان غیرمجاز در این استان خبر داد.

محمد حسین بازگیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یگان اجرایی محیط زیست شهرستان الشتر روز گذشته در پی گشت و بازرسی در مناطق مختلف این شهرستان موفق به دستگیری تعدادی شکارچی شدند.

وی ادامه داد: در جریان این گشت و کنترل ها از شکارچیان متخلف دو قبضه اسلحه نیز کشف و ضبط شد.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان لرستان ادامه داد: همچنین در پی بازرسیهای صورت گرفته 16 قطعه کبوتر کوهی از شکارچیان غیرمجاز در شهرستان الشتر کشف و ضبط شد.

بازگیر همچنین از برخورد با ماهی گیران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در این راستا از متخلفان یک دستگاه موتور برق، دو رشته تور ماهی گیری و 15 قطعه ماهی کشف و ضبط شده است.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و ارتقا آگاهی های زیست محیطی مردم، از تشدید نظارت ها و برخورد با متخلفان در این زمینه خبر داد.

بازگیر خواستار همکاری و مشارکت مردم به ویزه جوامع محلی در حفظ و حراست از داشته ها و سرمایه های طبیعی شد و بیان داشت: تا زمانی که نتوانیم باور مردم را در ضرورت صیانت از محیط زیست تغییر دهیم رویکرد برخوردی چندان موثر نخواهد بود.

کد خبر 2144485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha