۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۸

افتخاری خبر داد:

ملی‌پوشان گیتی‌پسند از حضور در تیم ملی منع شدند/ برخورد انضباطی با اصفهانی‌ها

ملی‌پوشان گیتی‌پسند از حضور در تیم ملی منع شدند/ برخورد انضباطی با اصفهانی‌ها

سرپرست کمیته فوتسال پس از نشست با سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد بازیکنان ملی پوش گیتی پسند اجازه حضور در تیم ملی را نخواهند داشت. وی همچنین گفت: تخلف انجام شده توسط گیتی پسند را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در ضمن بیان مطلب فوق گفت: ساعت 14 امروز نشستی را با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی و دستیارانش در کمپ تیم‌های ملی برگزار کردیم و اقداماتی که تا کنون جهت دعوت بازیکنان ملی‌پوش باشگاه گیتی پسند صورت گرفته را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: کمیته فوتسال به دلیل حضور گیتی پسند در جام باشگاه‌های آسیا، با این باشگاه کمال همکاری را داشت که از جمله این اقدامات می‌توان به تعویق در برگزاری مسابقات لیگ، امکان مشاوره گیری از سرمربی تیم ملی و استفاده از یک بازیکن باشگاه دیگر اشاره کرد، اما متاسفانه با وجود تمامی حسن نیت‌ها، این باشگاه از در اختیار قراردادن محمد کشاورز، محمد طاهری، سپهر محمدی و احمد اسماعیل‌پور به کادر تیم ملی خودداری کرد.

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال همچنین گفت:  خسوس پس از بررسی‌های انجام شده اعلام کرد که بازیکنان ملی پوش گیتی پسند اجازه حضور در تیم ملی را نخواهند داشت. ما نیز تخلف انجام شده توسط گیتی پسند را به کمیته انضباطی ارسال می کنیم تا تصمیمات لازم توسط این کمیته گرفته شود.

کد خبر 2144757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha