۶ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۲۷

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ترکیه در تمرین راه‌آهن حضور یافت

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ترکیه در تمرین راه‌آهن حضور یافت

تمرین عصر روز شنبه تیم راه‌آهن سورینت مهمانان ویژه‌ای داشت. علاوه بر مالک و مدیرعامل این باشگاه، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ترکیه نیز در این تمرین حضور یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این تمرین بابک زنجانی، رئیس هیات مدیره و مالک باشگاه راه‌آهن سورینت به اتفاق هالوک رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ترکیه و هیات همراه وی و همچنین صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه در محل تمرین این تیم در ورزشگاه خیریه عمل حضور پیدا کردند. 

در این دیدار بابک زنجانی از کادر فنی و بازیکنان تیم به دلیل پیروزی مقابل داماش تشکر کرد و برای آنها آرزوی موفقیت در بازی با تراکتورسازی کرد و گفت: اگر خود باوری داشته باشید مطمئن باشید که تراکتورسازی را نیز در تهران شکست خواهید و باز هم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ ارتقا خواهید داد. 

وی ضمن تشکر ویژه از ابراهیم‌زاده تاکید کرد: مطمئن باشید در مجموعه هلدینگ سورینت همچون گذشته با تمام قدرت پشتیبان شما خواهد بود. 

در این دیدار هالوک رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ترکیه نیز با اعلام اینکه با جدیت نتایج تیم فوتبال راه‌آهن سورینت را در رقابتهای لیگ برتر پیگیری می‌کند از ابراهیم‌زاده به طور رسمی دعوت کرد تا اردوی نیم فصل تیم را در آنتالیای ترکیه برگزار کند. وی همچنین تاکید کرد برای این اردو تمام هزینه‌های آن را تقبل خواهد کرد.

کد خبر 2144831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha