۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱

حسینی خبر داد:

1529 پایگاه جشن عاطفه ها در خراسان جنوبی ایجاد می شود

1529 پایگاه جشن عاطفه ها در خراسان جنوبی ایجاد می شود

بیرجند – خبرگزاری مهر: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در جشن عاطفه های امسال هزار و 529 پایگاه ثابت و سیار كمك هاي مردمي براي حمايت از دانش آموزان محروم و نيازمند را جمع آوري مي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: جشن عاطفه ها با هدف ياري رساندن به دانش آموزان نيازمند  و شعار "جشن عاطفه ها در انتظار مهر حماسی" برگزار می شود.

وی عنوان کرد: از مجموع پایگاه های ایجاد شده 187 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در میادین، معابر اصلی، ورودی شهرها و روستاها خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها در روز دهم مهرماه در مدارس سطح استان با نواختن زنگ عاطفه ها آغاز می شود، ادامه داد: 962 پایگاه در مدارس استان كمك هاي دانش آموزان را جمع آوری می کنند.

حسینی با اشاره به برپایی 228 پایگاه در مساجد و 152 پایگاه از سوی بسیج مستضعفین در سطح استان گفت: ۱۱ مهرماه جشن عاطفه ها در محلات استان و ۱۲ مهرماه پايگاه هاي جشن عاطفه ها در محل هاي برگزاري نماز جمعه برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به همکاری یکهزار و 751 نفر نیروی امدادی، فرهنگیان، بسیجیان و نیروهای افتخاری در جمع آوری کمک های مردمی عنوان کرد: وجوهات و هداياي جمع آوري شده در هر يك از مدارس با اولویت دانش آموزان نيازمند همان مدرسه اهدا مي شود.

حسینی با بیان اینکه جشن عاطفه ها به دنبال ترویج فرهنگ نوع دوستی و انفاق در مدارس است، گفت: هم اکنون هشت هزار و 989 دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی هستند.

کد خبر 2145020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha