۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

درودگر با مهر مطرح کرد:

آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال ملوان/ تا پایان هفته خبری از تغییرات نیست!

آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال ملوان/ تا پایان هفته خبری از تغییرات نیست!

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه هیات مدیره این باشگاه هنوز در خصوص اسکوچیچ تصمیمی نگرفته است، گفت: هنوز به این موضوع که تراکتورسازی با جدایی پورغلامی مخالف است یا خیر فکر نمی‌کنم و در حال حاضر به دنبال جانشین دیگری نیستیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم عنوان کرد: اتفاق خاصی رخ نداده است و همه چیز در جلسه هیات مدیره مشخص می‌شود که این جلسه نیز آخر هفته برگزار خواهد شد. مدبرعامل مجری مصوبات هیات مدیره است و هر تصمیمی که اتخاذ شود ما هم آن را می‌پذیریم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت موافقت با برکناری اسکوچیچ چقدر خسارت باید به این مربی پرداخت شود، گفت: فعلا چیزی مشخص نیست. قرار است همه چیز در هیات مدیره مورد بررسی قرار گیرد و در آن جلسه این موضوع را نیز مطرح خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص اینکه چرا به یکباره بعد از حمایت‌های متوالی از اسکوچیچ این تصمیم را اتخاذ کرده است، تصریح کرد: من کاملا از این مربی حمایت کرده‌ام. البته مشکل ما این است که خود را با تیم‌هایی مقایسه می‌کنیم که 25 میلیارد تومان بودجه داشته‌اند در حالی که بودجه تیم بزرگسالان ما 4/5 میلیارد تومان بوده است.

درودگر اضافه کرد: ما سه بازیکن اصلی خودمان را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم که این خیلی تاثیرگذار بوده است. داوری هم دو اشتباه مهلک علیه ما داشت که در این دو دیدار نتیجه را از دست دادیم. من در سطح انزلی نقطه نظرات مردم را نیز بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که ادامه همکاری با اسکوچیچ به نفع ما نیست.

وی درباره مخالفت احتمالی باشگاه تراکتورسازی با جدایی پورغلامی تاکید کرد: من پورغلامی را گزینه خوبی به عنوان جایگزین اسکوچیچ مطرح کردم ولی مذاکره‌ای در این باره انجام ندادیم و منتظریم که هیات مدیره تصمیم نهایی را اتخاذ کند. فعلا به اینکه باشگاه تراکتورسازی موافق است یا مخالف فکر نمی‌کنیم و در همان جلسه درباره جانشین اسکوچیچ بحث خواهد شد.

 

کد خبر 2145041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha