۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

برای رفع مشکلات تیم/

ذوب‌آهن دو بازیکن خارجی جذب می‌کند

ذوب‌آهن دو بازیکن خارجی جذب می‌کند

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای حل مشکلات خود در پست‌های مختلف، ‌دو بازیکن خارجی جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که طی ماه‌های گذشته مشکلات بسیاری در پست‌های مهاجم و خط دفاعی خود داشته، در تلاش است که با صلاحدید لوکا بوناچیچ، دو بازیکن در این پست‌ها جذب کند.

ذوبی‌ها این روزها شرایط چندان خوبی ندارند و مشکلات بازیکنان باعث شده که لوکا بوناچیچ خواستار جذب دو بازیکن برای رفع نقاط ضعف این تیم باشد.

بوناچیچ روز گذشته با مسئولان ذوب‌آهن جلسه‌ای برگزار کرد و از آنها خواست تا برای رفع نقاط ضعف خود دو بازیکن خارجی جذب کنند.

اصغر فروتن، ‌سرپرست تیم ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار مهر‌ پیرامون جذب این دو بازیکن گفت: با توجه به اینکه ما دو جای خالی در لیست خود داریم، تلاش می‌کنیم که هرچه سریعتر دو بازیکن مورد نظر بوناچیچ را پیدا کرده و در صورتی که او تایید کند، این دو بازیکن را به خدمت بگیریم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که در نقاط ضعف خود مشکلات را برطرف کرده و شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که بازیکنان خارجی بتوانند به تیم کمک کنند.

در حال حاضر میلان میاتوویچ و گئورگ کاسپاروف، ‌دو دروازه‌بان صربستانی و ارمنستانی ذوب‌آهن دو سهمیه خارجی این تیم را تشکیل می‌دهند و ذوبی‌ها می‌توانند با نظر سرمربی دو بازیکن خارجی دیگر جذب کنند.

ذوب‌آهن هم‌اکنون در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم اصفهانی پنجشنبه پیش‌رو در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود و امید دارد که با پیروزی مقابل فجر، از بحران خارج شود.

 

کد خبر 2145092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha