۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

جشنواره ملی صنعت چاپ 22 مهرماه برگزار می‌شود

جشنواره ملی صنعت چاپ 22 مهرماه برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ 22 مهرماه با حضور علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از اهالي صنعت چاپ در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیماي جمهوري اسلامي ايران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی، سرپرست معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بيان اين خبر گفت: جشنواره ملی صنعت چاپ با هدف تجلیل از خدمات فعالان، تجلیل از پیشکسوتان، ایجاد تعامل میان دست‌اندرکاران و شناسایی و تقدیر از موفقیت‌های اهالی چاپ برگزار می‌شود.

به گفته وی یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای جشنواره علاوه بر معرفی آثار برتر، ایجاد تعامل و همدلی بیشتر در میان اهالی صنعت چاپ است.

وی همچنین جشنواره صنعت چاپ را در ارتقای این صنعت موثر دانست و افزود: موفقیت‌های جشنواره ملی صنعت چاپ در دوره‌های گذشته و ارتقای کمی و کیفی آثار رسیده به این رویداد، نشان از تاثیرگذاری آن دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه مسابقات تخصصی چاپ در سه زیر گروه فرآیندها و روش‌های چاپی، مدیریت پروژه‌های چاپی و مسابقات دانشجویی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ نیز در جشن ملی صنعت چاپ معرفی و تقدیر خواهند شد.

در اين مراسم از فعال‌ترين رسانه اين دوره از جشنواره تقدير خواهد شد.

سیزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ، ساعت 18 روز دوشنبه 22 مهرماه در سالن همایش‌های صدا و سیماي جمهوري اسلامي ايران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2145104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha