۸ مهر ۱۳۹۲، ۹:۲۲

فروتن در گفتگو با مهر:

خیلی‌ها می‌خواهند در ذوب‌آهن آشوب به پا کنند/ واقعا نیاز به استراحت داریم

خیلی‌ها می‌خواهند در ذوب‌آهن آشوب به پا کنند/ واقعا نیاز به استراحت داریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با رد بحث درگیری لفظی بوناچیچ با هواداران این تیم گفت: خیلی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و آشوب به پا کنند در صورتیکه هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز عالی است.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه آیا ذوب‌‎آهن اصفهان بعد از دو شکست متوالی در لیگ وارد بحران نمی شود؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باخت برای مرد است، هر چند همه از شکست می‌ترسند اما تا ناکامی نباشد، پیروزی و موفقیتی دنبال آن نیست.

وی با بیان اینکه تیمش نباید مقابل گسترش فولاد مغلوب می‌شد اما متاسفانه از روی دو شوت راه دور گل خورد، ادامه داد: بازیکنان ذوب‌آهن هفته پیش مقابل سپاهان تلاش مضاعفی انجام دادند و در حالیکه نتیجه مساوی می‌توانست عادلانه باشد ولی یک توپ وارد دروازه ما شد و باعث شد نتیجه این بازی را از دست بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد دیدار هفته‌ آینده این تیم مقابل فجرسپاسی شیراز که هدایت آن برعهده محمود یاوری است، با موفقیت در دیدار پلی‌آف، این تیم را در لیگ برتر نگه داشت، اظهار داشت: فجرسپاسی باتجربه‌ترین مربی لیگ به نام محمود یاوری را در اختیار دارد این مربی با دانش هدفش این است تیمش را در جدول بالاتر بکشاند. تیم فجرسپاسی بازیکنان جوانی را در اختیار دارد و قطعا کارمان مقابل آنها سخت خواهد بود، اما تمام تلاش ما این است دست پر از شیراز برگردیم.

وی در مورد اینکه تعطیلات لیگ می تواند به ذوب آهن کمک کند، اظهار داشت: تیم ما واقعا نیاز به استراحت دارد و امیدواریم با پیروزی مقابل فجر با آرامش بیشتری به تعطیلات برویم. تیم ما 45 روز اضافه تر از سایر تیم ها تمرین کرده تمرینات و مسابقاتی که فرسایشی بود و امیدواریم در این تعطیلات با مدیریت آقای آذری و برنامه لوکا بوناچیچ بتوانیم به بهترین شکل تیم را ریکاوری و آماده حضور در ادامه مسابقات کنیم.

فروتن در مورد نشست روز شنبه لوکا بوناچیچ با سعید آذری تصریح کرد: بعد از هر بازی نشست‌های فنی در حضور مدیر عامل برگزار می‌شود و سرمربی تیم در خصوص بازی توضیحاتی را ارائه می‌کند. در نشست روز شنبه هم بوناچیچ در مورد علت شکست ذوب‌آهن برابر سپاهان در دربی اصفهان صحبت کرد و آذری هم حمایت و پشتیبانی کامل هیات مدیره و باشگاه از او را به او اعلام کرد. بعد از این نشست انگیزه لوکا برای ادامه فعالیت در ذوب‌آهن بیشتر شد.

وی با رد خبر درگیری بین بوناچیچ و هواداران ذوب‌آهن در محل باشگاه تصریح کرد: اصلا چنین بحثی مطرح نبود و تنها هواداران با لوکا صحبت می‌کردند که این صحبت‌ها را نباید درگیری دانست. متاسفانه خیلی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و آشوب به پا کنند، در صورتیکه هیچ مشکلی در باشگاه ذوب‌آهن وجود ندارد و همه چیز عالی است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان به موضوع جالبی هم اشاره کرد: اگر سپاهان در دربی می‌باخت، اینقدر آرامش نداشت، زیرا تماشاگران فشار زیادی به آنان می‌آورند که چرا در دربی باخته است اما این مساله در باشگاه ذوب‌آهن وجود ندارد و هواداران همچنان از ما حمایت می‌کنند.

کد خبر 2145466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha