۷ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۴۴

فخرایی عنوان کرد:

راه‌اندازی صندوق سپرده کارکنان شبکه بهداشت دیر/ رفاه کارکنان در اولویت است

راه‌اندازی صندوق سپرده کارکنان شبکه بهداشت دیر/ رفاه کارکنان در اولویت است

دیر- خبرگزاری مهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از راه‌اندازی صندوق سپرده کارکنان شبکه بهداشت دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فخرایی عصر یکشنبه در جمع کارکنان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیر اظهار داشت:  توفیقات بسیار زیادی که در حوزه سلامت شهرستان دیر شاهد آن بوده‌ایم که مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر تک تک کارکنان ستادی و محیطی این شبکه بوده است.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون کودکان، مراقبت‌های دوران بارداری و پس از آن، معاینات کودکان و نوزادان، انجام آزمایش هیپوتیروئید، میزان مرگ و میر کودکان و مادران، بیماریابی، میزان بهداشتی و بهسازی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی همگی دارای استانداردهای مطلوب و قابل قبول هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: یکی از راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان توجه به دغدغه‌های آنان است که برگزار جلسات پرسش و پاسخ زمینه مناسبی برای بیان مسایل و مشکلات پیرامون حوزه کاری کارکنان و طرح پیشنهادهای مناسب در راستای رفع آن مشکلات فراهم می‌کند.

تا رسیدن به جایگاه واقعی کارکنان تلاش بیشتری باید کرد

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به تعامل حوزه ریاست با کارکنان گفت: ضمن نگاه یکسان به همه کارکنان، همه ما موظفیم در عمل شان و حرمت کارکنان را رعایت کرده و از آنان تکریم کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در خصوص فعالیت کمیته رفاهی کارکنان گفت: یکی از موضوعاتی که به صورت ویژه پیگیری شده است و با مساعدت و همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی نتیجه‌های مطلوبی نیز داشته است امور رفاهی کارکنان بوده است.

فخرایی ادامه داد: گرچه هنوز تا رسیدن به جایگاه واقعی کارکنان تلاش بیشتری باید کرد و زمینه تکریم هرچه بیشتر آنان را فراهم آورد اما در همین راستا با همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی توانسته‌ایم کارهای خوبی از قبیل اعزام همکاران به سفرهای زیارتی، اعطای تسهیلات بانکی به کلیه کارکنان، تشکیل تعاونی‌های مسکن و راه‌اندازی صندوق سپرده کارکنان انجام دهیم.

اضافه‌کاری براساس میزان واقعی ساعات اضافه‌کاری پرداخت می‌شود

وی به راهکارهای پرداخت اضافه کاری اشاره کرد و توضیح داد: اضافه کاری براساس میزان واقعی ساعات اضافه کاری پرداخت می شود و همکارانی که تمایل به اضافه کاری در شیفت عصر دارند باید با مسئول واحد و همچنین مسئول امور اداری هماهنگی کنند.

این مقام مسئول در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در پاسخ به سوال یکی از کارکنان درباره علت پرداخت نشدن پرونده خسارت درمان بیمه تکمیلی مربوط به سال گذشته و سال قبل از آن گفت : قرارداد با بیمه تکمیلی راسا توسط دانشگاه علوم پزشکی انعقاد می شود و چون تعدادی از شبکه‌ها هنوز بدهی خود را به شرکت طرف قرارداد تسویه نکرده‌اند تعدادی از پرونده‌های خسارت درمان کارکنان تا تسویه کامل بدهی توسط دانشگاه در شرکت‌های بیمه طرف قرارداد معطل مانده است که با اقداماتی که در معاونت توسعه دانشگاه در حال انجام است بزودی پرداخت می‌شود.

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در خصوص تعرفه درمانی کارکنان، کمک هزینه خرید لوازم التحریر دانش‌آموزان، اضافه کار کارکنان واحدهای محیطی در ماه رمضان و ... توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر 2145574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha