۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

مصاحبه جنجالی زلاتان با نشریه آلمانی:

گواردیولا مرد نیست بزدل است/ مسی حیوان خانگی پپ بود

گواردیولا مرد نیست بزدل است/ مسی حیوان خانگی پپ بود

"زلاتان ابراهیموویچ" بار دیگر به "پپ گواردیولا" حمله کرد و او را یک بزدل خطاب کرده است. این بازیکن سوئدی پیش از این هم بارها و بارها مصاحبه‌هایی را علیه سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاریسن ژرمن در گفتگو با هفته نامه آلمانی Der Spiegel اظهار داشت: پپ یک مربی فوق العاده است اما یک بزدل است. او مرد نیست.

وی در این مصاحبه از دلایل جدایی خود از بارسا و روابطش با گواردیولا سخن گفته است.  زلاتان گفت: پپ مرا قربانی مسی کرد و جگرش را نداشت که به من حرفی بزند.

بازیساز پاریسن ژرمن البته اعتقاد دارد مسی یک بازیکن درخشان است. وی این بازیکن را حیوان خانگی گواردیولا خطاب کرد که مجبورش کرد تا در خط میانی بازی کند.

زلاتان گفت: گواردیولا هرگز به من نگفت که چرا نیمکت نشینم کرده است. وقتی او در رختکن تیم صحبت می‎کرد دیگر بازیکنان بارسا مثل بچه مدرسه ای ها می نشستند و انگار که گواردیولا معلم است.

وی در ادامه با مقایسه مورینیو و گواردیولا گفت: مورینیو نمی‌خواهد مثل گواردیولا کامل باشد. تایگر وودز هم می خواست کامل باشد اما دیدید چه اتفاقی افتاد. این اتفاق برای گواردیولا هم رخ می‌دهد. هر کسی یک نقطه تاریکی دارد.

زلاتان گفت: من دوست دارم برای مورینیو بمیرم. من قابلیت‌های تاکتیکی  و توانایی های فنی این مربی را می‌ستایم. او می‌تواند با شخصیت‌های متفاوت کنار بیاید و همیشه در چالش‌ها برنده است.

مهاجم سوئدی پاریسن ژرمن گفت: می دانید چرا پپ بایرن مونیخ را انتخاب کرد؟ چرا که این تیم بدون حضور او هم خوب کار می‌کند. بایرن یک تیم کامل است. او بازیکنان جدید می‌آورد اما بایرن نیازی به بازیکن نداشت.

 

 

کد خبر 2145708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha