۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

اخبار تیم فوتبال هنرمندان/

از بازیکنان قانونمدار فوتبال تجلیل می‌شود/ اعلام اقدامات فرهنگی در جلفا

از بازیکنان قانونمدار فوتبال تجلیل می‌شود/ اعلام اقدامات فرهنگی در جلفا

باشگاه هنرمندان در مراسمی ویژه که اواسط مهرماه برگزار می‌شود از بازیکنان با اخلاق تاریخ فوتبال ایران در رده‌های ملی که کارت زرد نگرفته‌اند، تجلیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مراسم تقدیر از بازیکنان قانونمدار فوتبال ایران در غالب چهارمین همایش باشگاه هنرمندان ساعت 20:30 دقیقه روز 16 مهرماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. در این مراسم از بازیکنان با اخلاق تاریخ فوتبال ایران در رده‌های ملی که کارت زرد نگرفته‌اند، تجلیل می‌شود.

مجید بهره‌مند مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان ضمن بیان این خبر به مهر گفت: در این مدت باشگاه هنرمندان در مراسم‌های مختلف تجلیل‌های ویژه‌ای از هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور داشته است که نمونه آخر آن تجلیل از حسن خواجه امیری (ایرج) و محمدرضا شجریان بود.

از سوی دیگر تیم فوتبال هنرمندان که چندی پیش برای برگزاری دیداری خیرخواهانه و جهت حمایت از کودکان بی‌سرپرست به شهر جلفا رفته بود، در کنار جمع آوری 30 میلیون کمک مردمی، توانست کمک‌‎های نقدی و غیر نقدی دیگری را برای آنها جمع کند.

در این زمینه با همکاری نجفی مدیرعامل منطقه آزاد ارس، قرار شد 130 خانوار بی‌بضاعت و بی‌سرپرست شهر جلفا تحت پوشش زیر مجموعه‌های این شرکت قرار بگیرند. همچنین اداره ورزش منطقه ارس هم کمک‌هایی غیر نقدی به مبلغ 50 میلیون تومان را برای تجهیز مدارس و اماکن بهزیستی این شهر در نظر گرفت که شامل البسه و ست ورزشی می‌شود.

از سوی دیگر حسین یاریار از مردم و مسئولان شهر خواست برای 3 مرزبان این شهر که در سال 1320 به شهادت رسیده‌ و در جای مناسبی دفن نشده‌اند، مقبره‌هایی با طراحی زیبا ساخته‌ شود که به بهترین شکل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها تقدیر صورت گیرد.

کد خبر 2146021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha