۹ مهر ۱۳۹۲، ۹:۵۴

پس از پاسخ منفی خوراکچی؛

مذاکره با دو مربی برای تیم امید/ احتمال بازگشت ژوراندیرو به فوتسال ایران

مذاکره با دو مربی برای تیم امید/ احتمال بازگشت ژوراندیرو به فوتسال ایران

پس از پاسخ منفی محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران برای مربیگری در تیم امید ایران، کمیته فوتسال با دو مربی دیگر داخلی مذاکراتی را انجام داده است. البته در صورتی که این دو مربی هم به پیشنهاد کمیته فوتسال پاسخ منفی بدهند، "ژوراندیرو" سرمربی پیشین تیم ملی هم گزینه آخر مربیگری در تیم امید است.

به گزارش خبرنگار مهر، یک ماه پیش بود که کمیته فوتسال اعلام کرد با محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق تهران برای قبول مربیگری در تیم فوتسال امید ایران مذاکراتی انجام داده است. با این حال خوراکچی تاکید کرد که فقط به عنوان سرمربی یا مشاور در تیم امید فعالیت خواهد کرد تا پرونده حضور سرمربی میثاق در تیم ملی خیلی زود بسته شود.

سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب مربی تیم امید اظهار داشت: خسوس کاندلاس خودش سرمربی تیم امید خواهد بود. ما با دو سرمربی لیگ برتری برای قبول مربیگری و همکاری با خسوس در تیم امید مذاکراتی داشته‌ایم. اگر این مربیان قبول کنند در تیم امید کمک حال خسوس باشند که هیچ، وگرنه با یک مربی برزیلی مذاکره خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ژوراندیرو سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گزینه خارجی مد نظر ماست. البته وی گزینه آخر کمیته فوتسال به حساب می‌آید و همانطور که گفتم مربیان ایرانی در اولویت هستند. شنیده‌ایم ژوراندیرو با یک تیم چینی مذاکراتی داشته است و این احتمال وجود دارد او به چین برود. اگر این اتفاق رخ نداد ما با این مربی برزیلی مذاکره خواهیم کرد.

سرپرست کمیته فوتسال درباره پاسخ منفی خوراکچی برای حضور در تیم امید هم یادآور شد: متاسفانه مربیان ایرانی غرور کاذب دارند. آنها باید متواضع‌تر باشند. نگاه کنید خود خسوس با آن همه دانش و جایگاه فروتن و متواضع است. مربیان ایرانی باید از خدایشان باشد که در تیم‌های ملی کار کنند چون مربیگری در تیم ملی چیز کوچکی نیست.

کد خبر 2146103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha