۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۶

انتظاری هروی:

اعلام حمایت شورای شهر مشهد از برون سپاری ایستگاه های آتش نشانی/ توسعه و بهبود خدمات ایمنی

اعلام حمایت شورای شهر مشهد از برون سپاری ایستگاه های آتش نشانی/ توسعه و بهبود خدمات ایمنی

مشهد - خبرگزاری مهر: نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد حمایت شورای شهر مشهد ازبرون سپاری ایستگاه های آتش نشانی مشهد را اعلام کرد وگفت: این واگذاری خدمات را توسعه و بهبود می بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن انتظاری هروی ظهر دو شنبه در مراسم بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی التیمور و جهان‌آرا و تعدادی تجهیزات و ماشین‌آلات اظهار کرد: با برون سپاری ایستگاه های آتش نشانی رقابت برای توسعه خدمات میان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی ایجاد خواهد شد که شورای شهر از این توسعه و بهبود خدمات حمایت می کند.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی رعایت استادنداردهای ایمنی در کشور ابراز امیدورای کرد که نامگذاری هفتم مهرماه به عنوان آتش نشانی و ایمنی بهانه ای شود برای ارزش نهادن به فعالیت این افراد خدمتگزار و فداکار که زندگیشان را وقف برقراری امنیت در شهر ها می کنند.

 عضو شورای شهر مشهد یادآور شد: با توسعه هر چه بیشتر شهرها لزوم پرداختن به مباحث ایمنی نیز بیشتر می شود و هم اکنون یکی از اهداف دولت ها در کشورهای توسعه یافته دستیابی به سطح بالایی از ایمنی است.

انتظاری هروی تاکید کرد: مدیران شهرمشهد نیز این ضرورت را دریافته اند که برای ایجاد این فرهنگ در میان شهروندان باید توجه ویژه ای داشته باشند.

به گفته نایب رئیس شورای شهر مشهد حادثه خیز بودن ایران و وقوع 30 مورد از حوادث در کشورمان تهیه و تدوین ضوابط ایمنی را هر چه بیشتر ضرورت می بخشد.

انتظاری وظایف نیروهای اتش نشان را اینگونه تبیین کرد: برقراری ارتباط و هماهنگی و همفکری با مراکز علمی و پژوهشی و همچنین همکاری با مدیران جامعه پزشکی و نظامی  نیز باید در این سازمان وجود داشته باشد.

وی به لزوم آماده سازی نیروهای آتش نشان از نظر روحی و جسمی تاکید کرد وابراز امیدواری کرد بسترهای لازم برای توسعه فرهنگی ایمنی در شهر مشهد هرچه بیشتر فراهم شود.

 

.

کد خبر 2146276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha