۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛

قهرمان اروپا در خانه من سیتی/ گالا با "مانچو" مقابل یوونتوس

قهرمان اروپا در خانه من سیتی/ گالا با "مانچو" مقابل یوونتوس

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار در چهار گروه نخست پیگیری می شود و در مهم‌ترین دیدار، منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی میزبان قهرمان اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچسترسیتی در دیدار اول خود مقابل ویکتوریا پلژن با سه گل به برتری رسیده و بایرن هم با همین نتیجه از سد زسکا مسکو گذشته است. این دو تیم اکنون در حالی رو در روی هم قرار می‎گیرند که پیش از این و در رقابتهای دو فصل قبل دو بار با هم بازی کرده بودند. من سیتی در آلیانتس آرنا دو بر صفر باخته بود و در اتحاد با همین نتیجه به پیروزی رسیده بود.

نکته جالب توجه برای من سیتی این است که این تیم تا به حال موفق نشده از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. و البته نکته امیدوارکننده هم اینکه من سیتی تا به حال در خانه شکست نخورده است. البته "مانئول پلگرینی" سه شنبه شب قهرمان اروپا را پیش رو دارد. رویارویی این مربی شیلیایی با "پپ گواردیولا" هم جالب است. این دو مربی پیش از این در لالیگا و زمانی که مربی مالاگا و بارسلونا بودند با یکدیگر رخ به رخ شده بودند.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم فردا شب، یوونتوس در ورزشگاه خانگی میزبان گالاتاسرای است. تیم ترکیه‌ای طی روزهای گذشته "روبرتو مانچینی" را جایگزین "فاتح تریم" کرده و شاید این مربی ایتالیایی دست کم بتواند در تقابل با حریف قدرتمند ایتالیایی عملکرد بهتری داشته باشد. گالا در بازی نخست با شش گل در زمین خود به رئال مادرید باخته است. البته یووه هم با نتیجه یک بر یک مقابل کپنهاگن متوقف شده است.

برنامه کامل بازی های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

گروه A:
* بایرلورکوزن آلمان - رئال سوسیه داد اسپانیا
* شاختاردونتسک اوکراین - منچستریونایتد انگلستان

گروه B:
* یوونتوس ایتالیا - گالاتاسرای ترکیه
* رئال مادرید اسپانیا - کپنهاگن دانمارک

گروه C:
* اندرلشت بلژیک - المپیاکوس یونان
* پاریسن ژرمن فرانسه - بنفیکای پرتغال

گروه D:
* زسکا مسکوی روسیه - ویکتوریا پلژن چک
* منچسترسیتی انگلستان - بایرن مونیخ آلمان

کد خبر 2146554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha