۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

در رقابت 13 تيم به ميزباني قم/

72 گل در روز نخست هاكی نوجوانان كشور به ثمر رسيد/ پيروزی قم و ساير مدعيان

72 گل در روز نخست هاكی نوجوانان كشور به ثمر رسيد/ پيروزی قم و ساير مدعيان

قم - خبرگزاری مهر: نخستين روز مسابقات هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با پيروزی تیم‌های مدعی و عبور 72 توپ از خط دروازه‌ها به انجام رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در حالی به میزبانی هیئت هاکی استان قم به انجام می رسد که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون هاکی کشورمان، این مسابقات به مدت پنج روز تا جمعه دوازدهم مهر ماه به میزبانی قم ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون هاکی کشورمان دیدارهای مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور در دو گروه به شکل دوره ای برگزار مي‌شود و سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان ميزبان بازي‌ها به شمار مي‌رود.

تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت ها که قم میزبانی آن را بر عهده دارد، 13 تیم است و بازی‌های مقدماتی در دو گروه شش و هفت تیمی به انجام می رسد تا در پایان دیدارهایی که به شکل دوره ای برگزار می شود، دو تیم از هر گروه به نيمه نهايي بروند.

ميزباني قم از مسابقات هاکي نوجوانان کشور از هشتم تا دوازدهم مهر ماه است و اين پيكارها در حالي امروز با انجام بازي‌هايي در گروه‌هاي اول و دوم مقدماتي ادامه مي‌يابد كه در روز نخست 10 ديدار به انجام رسيد و در مجموع 72 گل زده شد.

در روز نخست مسابقات هاکي قهرماني نوجوانان کشور به ميزباني قم سمنان با زدن 11 گل به تيم كرمان و همچنين غلبه بر كرمانشاه بهترين عملكرد را داشت در حالي كه گلستان نيز با 10 بار گشودن دروازه تيم مازندران يكي از تيم‌هاي موفق روز نخست بود.

ضعيف ترين تيم روز نخست پيكارهاي هاكي قهرماني نوجوانان كشور مازندران بود كه در دو ديدار متوالي به آذربايجان غربي و گلستان باخت و در مجموع دو مسابقه 19 بار گل خورد، ضمن اينكه لرستان نيز به تيم‌هاي قم و آذربايجان شرقي باخت تا ناكام روز نخست لقب بگيرد.

گفتني است: اين مسابقات با حضور 14 تيم و به ميزباني اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت هاکی قم برگزار خواهد شد در حالي که مسابقات  در دو گروه به انجام مي‌رسيد و دو تيم برتر از هر گروه به مرحله نيمه نهايي راه پيدا خواهند کرد.

نتايج‌ مسابقات هاكي قهرماني نوجوانان كشور در روز نخست:
گلستان 11- 2 هرمزگان
آذربايجان غربي 9- 1 مازندران
آذربايجان شرقي 3- صفر لرستان
كرمانشاه 2- 6 سمنان
مركزي 3- 1 كرمان
اصفهان 4- 1 همدان
گلستان 10- صفر مازندران
قم 3- صفر لرستان
سمنان 11- 1 كرمان
كرمانشاه 2 – 2 آذربايجان شرقي

 

کد خبر 2146675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha