۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۹

كفايتي:

مشكلات كشتي مشهد ما را از شركت در ليگ برتر منصرف كرد

مشكلات كشتي مشهد ما را از شركت در ليگ برتر منصرف كرد

مشهد - خبرگزاري مهر: نماینده مشهد در لیگ دسته یک کشتی گفت: تصميم داشتيم در سال جاري يك تيم ليگ برتري در كشتي تشكيل دهيم كه حاشیه ها و مشكلات پيرامون كشتي استان ما را ازاين كار منصرف كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جليل كفايتي ظهر سه‌شنبه در نشست خبري كه در محل اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي برگزار شد اظهار كرد: بزرگترين معضل در كشتي ما خود مربيان اين ورزش هستند.

وي اظهار كرد: متاسفانه مربيان كشتي ما رتبه بندي ندارند و برخي از مربيان درجه يك كشتي ما كنار رفته و فعاليتي ندارند و ما سعي كرديم اين مربيان را به كشتي بازگردانيم و اين معضل بزرگي است كه با آن رو به رو هستیم.

كفايتي عنوان كرد: از روزي كه وارد كشتي شدم آنقدر مشكلات در حواشي بود كه به جاي اينكه بتوانم به اصل خود كشتي بپردازم وارد مسائل و حاشيه هاي اين ورزش شدم و نتوانستند آن گونه كه مد نظرم بود به كشتي استان خدمت كنم.

وي افزود: متاسفانه اداره كل ورزش و جوانان استان، هيات كشتي را رصد نمي كند و مشكلات آنقدر زياد است كه من نمي توانم به تنهايي مشكلات را برطرف كنم.

مدير عامل باشگاه كفايتي عنوان كرد: حمايت از كشتي با راه اندازي پايگاه هاي مختلف در سطح استان راه اندازي شد اما اختلاف نظرها در كشتي ما را در اين زمينه با مسائل جديدي روبرو كرد.

وي بيان كرد: تصميم داشتيم در سال جاري يك تيم ليگ برتري در كشتي تشكيل دهيم كه حاشیه ها و مشكلات پيرامون كشتي استان ما را از اين كار منصرف كرد.

كفايتي ابراز كرد: قصد نداريم تيمي وارد مسابقات كنيم كه هميشه بازنده باشد و آبروي كشتي استان را ببرد. وي تاكيد كرد: به منظور حمايت از ورزش استان علاوه بر تيمي كه هم اكنون در ليگ دسته يك داريم يك تيم ديگر را نيز وارد ليگ خواهيم كرد.

مدير عامل باشگاه ساختماني كفايتي گفت: استان خراسان رضوي مهد كشتي كشور است و در كشتي پهلواني نيز از جايگاه برتري در كشور برخوردار است.

وي با تاكيد بر حمايت از كشتي پهلواني استان بيان كرد: قول مي دهم كشتي پهلواني خراسان رضوي در ليگ برتر قهرمان خواهد شد.

کد خبر 2146844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha