۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

علی دایی مستنداتش نسبت به داوری را ارائه کند/مردم منتظر حقایق هستند

علی دایی مستنداتش نسبت به داوری را ارائه کند/مردم منتظر حقایق هستند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: یک کارشناس داوری گفت: علی دایی به جای اتهام زنی به جامعه داوری مدارک خود را ارائه کند تا همه از ابهام در بیایند.

نوذر رودنیل در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: چرا آقایان همه را در ابهام گذاشتند و حقایق را نمی گویند. علی دایی یکی از اسطوره ها و بزرگان فوتبال کشور است، باید به جای اتهام زنی با مدرک و مستندات صحبت کند.

وی بابیان اینکه داوران ما دیگر امنیت ندارند گفت: الان هر داوری اشتباه کند می گویند داور غش کرده و کسی دیگر به داوران احترام نمی گذارد.

رودنیل اعلام کرد: آقای دایی اگر مدرکی دارد ارائه دهد تاحقایق روشن شود. اگر نتواند مدرک ارائه دهند باید کمیته داوران شکایت کند زیرا ضربه بزرگی به داوری خورده است.

وی با اظهار اینکه ما بهترین داوران را در اختیار داریم، خاطرنشان کرد: نمیدانم چرا آقایان اگر مدرکی دارند ارائه نمیدهند، داوران ما الان در بدترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و من از آقای اصفهانیان خواهش می کنم قضیه را پیگیری کند تا همه از ابهام در بیایند.

وی افزود: اگر نتوانیم از حقوق داورانمان دفاع کنیم دیگر داوران ما امنیت ندارند مثال اینکه مرتضی کریمی میگوید در یک بازی به یکی از ناظران بازی پیشنهاد مالی شده. چرا نمی گویند چه کسی بوده است.

وی افزود: صحبتهای دایی اتهامات کمی نیست. از این پس در هر بازی اشتباهی شود می گویند داوران چیزی گرفتند. اشتباهات جزئی از فوتبال است چرا آن موقع که قهرمانی به نفع پرسپولیس سوت زد این حرف ها نبود.

این کارشناس داوری ابراز داشت: امیدوارم آقایان هر چه زودتر مدارک خود را ارائه دهند تا همه از ابهام خارج شوند و داوران ما به آرامش برسانند.

 

 

کد خبر 2146884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha