۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۲

قبل از بازی با تیم سئول؛

بازیکنان استقلال پیراهن فریدون زندی را می‌پوشند

بازیکنان استقلال پیراهن فریدون زندی را می‌پوشند

معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال قبل از بازی با تیم اف‌سی سئول کره جنوبی به یاد فریدون زندی با پیراهنی که تصویر این بازیکن بر روی آن نقش بسته است به زمین می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم پیش از بازی چهارشنبه شب مقابل تیم اف‌سی سئول کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا و هنگامی که برای گرم کردن بدن‌هایشان وارد زمین می‌شوند، به یاد فریدون زندی و مصدومیت دلخراش او با پیراهن‌هایی به میدان می‌روند که تصویر این بازیکن روی آن نقش بسته است.

نوری‌فر در اینباره گفت: برای انجام این کار در حال رایزنی با ناظر مسابقه هستیم و به احتمال فراوان این اقدام صورت می‌گیرد. فریدون زندی یک استقلالی است و هواداران زیادی از سراسر جهان طی دو روز گذشته با ارسال ایمیل از باشگاه استقلال خواسته‌اند که چنین حرکتی به یاد فریدون انجام شود. همچنین بازیکنان استقلال هم که هم تیمی‌های سابق زندی هستند در حال تدارک این پیراهن‌ها هستند.

تیم فوتبال استقلال ساعت 19 روز چهارشنبه در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم اف‌سی سئول کره جنوبی خواهد رفت. استقلال در دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده بود.

فریدون زندی بازیکن پیشین تیم استقلال و بازیکن تیم الاهلی قطر، در هفته سوم لیگ این کشور مقابل تیم المعیذر به شدت مصدوم شد و به مدت شش ماه از میادین دور خواهد بود.

کد خبر 2147024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha