۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

اخبار تیم فوتبال زیر 17 سال در آلمان/

شکست نوجوانان برابر مونشن گلاباخ/ تیم دوستی‌مهر امروز بر می‌گردد

شکست نوجوانان برابر مونشن گلاباخ/ تیم دوستی‌مهر امروز بر می‌گردد

تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی آلمان سه‌شنبه شب برابر تیم جوانان مونشن گلادباخ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی آلمان که سه‌شنبه شب در زمین شماره یک کمپ تیم مونشن گلادباخ برگزار شد با نتیجه 3 بر یک از تیم جوانان مونشن گلادباخ شکست خورد. در این بازی علی دوستی‌مهر با ترکیب مهدی امینی، سیدمجید حسینی، محمد بازاج، امیرحسین کریمی، صادق محرمی، کمیل حق‌زاده، ساسان جعفری، سعید عزت‌اللهی، علی هزامی، رضا جعفری و امیرمحمد مظلوم تیمش را به مصاف تیم صدرجدولی مونشن گلاباخ فرستاد.

در این بازی ملی‌پوشان در دقایق نخست مسابقه تحت تاثیر بازی خوب گلادباخی‌ها قرار گرفتند و در دقایق 5 و 11 دو گل دریافت کردند. این دو گل در اثر دو اشتباه مدافعان تیم فوتبال نوجوانان وارد دروازه ایران شد. پس از این دو گل، نوجوانان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی نصیب‌شان شد اما در نهایت این نیمه با برتری میزبانی آلمانی به پایان رسید.

ایران در نیمه دوم فوق‌العاده ظاهر شد و در دقیقه 58 بازی روی کار خوب سعید عزت‌اللهی به یک پنالتی رسید که محمد بازاج آن را از دست داد. دروازه‌بان تیم مونشن گلاباخ در این بازی فوق العاده عمل کرد و اجازه نداد موقعیت‌های ایران به گل تبدبل شود.

علی دوستی‌مهر سرمربی ایران در دقیقه 55 بازی علی قلی‌زاده را به جای علی هزامی به میدان فرستاد، یوسف سیدی در دقیقه 57 به جای رضا جعفری وارد زمین شد و تعویض سوم ایران مصطفی هاشمی بود که در دقیقه 65 به جای محمد بازاج به میدان آمد. با انجام این تعویض‌ها روند بازی عوض شد و بازیکنان تیم نوجوانان موقعیت‌سازی‌های بسیاری کرد که در این بین امیرمحمد مظلوم، علی قلی‌زاده، یوسف سیدی، سعید عزت‌اللهی چند موقعیت تک به تک را از دست دادند.

مونشن گلادباخی‌ها که چشم به ضد حملات دوخته بودند، در دقیقه 80 گل سوم را روی یک ضد حمله و جاماندن دفاع‌ها به ثمر رساندند. اما ایران که سرپا حمله بود در دقیقه 86 توسط علی قلی‌زاده و در حالیکه وی در دقیقه 82ا ز ناحیه ساعد مصدوم هم شده بود، به گل رسید. ایران پس از گل قلی‌زاده همچنان موقعیت داشت اما دروازه‌بان تیم مونشن گلاباخ فوق‌العاده عمل کرد و اجازه نداد دروازه‌اش بیش از یک بار باز شود.

بازی در وقت 90 نود دقیقه با نتیجه سه بر یک به پایان رسید و بر اساس توافق دو تیم، ضربات پنالتی نواخته شد که ایران همه پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کرد و مهدی امینی یک ضربه پنالتی را دفع کرد تا ایران 5 بر 4 برنده بازی شود. امیرحسین کریمی، سیدمجید حسینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی و سعید عزت‌اللهی پنالتی‌های ایران را در این بازی به گل تبدبل کردند.

از سوی دیگر بازیکنان تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران پیش از بازی مقابل مونشن‌گلاباخ، دو بازی تیم‌های کانادا مقابل هندوراس و اتریش برابر کرواسی را تماشا کرده و مربیان نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کردند. بازیکنان پس از تماشای بازیها به سمت گلادباخ حرکت کردند.

پیش از تخلیه هتل رامادا، بازیکنان به یادگار توپ و یک پیراهن شماره 22 تیم فوتبال ایران را امضا و به مسئولان هتل اهدا کردند. برخورد مسئولان هتل رامادا با کاروان تیم ملی ایران بسیار مناسب بود و آنها هم از بازیکنان تیم ملی به خاطر نظمی که داشتند تشکر کردند و برای ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت کردند. بازیکنان پس از انجام بازی با گلادباخ، به هتل باشگاه دویسبورگ رفته و شب را در دویسبورگ سپری کردند.

خبر بازی‌های تیم زیر 17 سال (نوجوانان) ایران در آلمان در برخی روزنامه‌های این کشور چاپ شده است. ایرانیان بسیاری هم در تماس با هتل رامادای ویلیگن محل انجام بازی با گلادباخ را از سرپرست تیم ملی می‌پرسیدند.

شاگردان علی دوستی‌مهر بعد از برگزاری اردوی آماده‌سازی‌اش در اردوی آلمان و انجام 5 بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی جوانان این کشور، ساعت 13 امروز به سمت تهران باز می‌گردند.

کد خبر 2147348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha