۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

مهر گزارش می‌دهد/

حواشی مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر

حواشی مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مالک باشگاه شاهین بوشهر پس از برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر مقابل محل برگزاری مجمع ایستاده بود و نسبت به اینکه اجازه ورود به محل نشست را نیافته بود معترض بود.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر با حواشی بسیاری روبرو بود؛ حواشی که حاصل جدال رئیس سابق هیئت فوتبال استان بوشهر و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بود.

"دوانی" غایب بزرگ مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر

محمد دوانی بیش از 12 سال رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر بود و امروز با برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر، محمد نجفی جایگزین وی شد؛ انتخاباتی که محمد دوانی را می‌توان غایب بزرگ آن دانست.

از هفته گذشته که بحث برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر و حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در بوشهر مطرح شد، گروه‌های مختلفی تلاش کردند که این مجمع برگزار نشود و تلاش‌های بسیار زیادی نیز برای عدم حضور برخی از اعضا در مجمع برای به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا صورت گرفت.

در مقابل، افراد زیادی نیز تلاش داشتند تا این مجمع برگزار شود و فرد جدید در راس هیئت فوتبال استان بوشهر جای بگیرد و با تمام توان برای افزایش تعداد افراد حاضر در مجمع تلاش می‌کردند که این تلاش‌ها تا نیمه‌های نشست مجمع نیز ادامه داشت و بالاخره مجمع با حضور 22 نفر از مجموع 32 عضو مجمع رسمیت یافت و انتخابات برگزار شد.

برگزاری مجمع و انتخاب نجفی به عنوان رئیس مجمع

در ابتدای این مجمع، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و جمشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان استان به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با مجمع و فوتبال استان بوشهر بیان کردند.

هر چند پنج نفر برای حضور در انتخابات مجمع هیئت فوتبال نام‌نویسی کرده بودند، ولی با انصراف دو نفر از اعضا، سه نفر باقی مانند و هر یک از این افراد به مدت 10 دقیقه به معرفی خود و همچنین ارائه برنامه‌های خود برای فوتبال استان بوشهر پرداختند.

سپس با توزیع برگه‌های رای، انتخابات برگزار شد و محمد نجفی با کسب 14 رای از مجموع 22 رای اخذ شده به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب و جایگزین محمد دوانی شد.

مالک شاهین: من نماینده‌ای به مجمع نفرستادم

مالک باشگاه شاهین بوشهر پس از برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر مقابل محل برگزاری مجمع ایستاده بود و نسبت به اینکه اجازه ورود به محل نشست را نیافته بود معترض بود و گفت که من نماینده‌ای ره به مجمع نفرستاده‌ام و حضور نماینده باشگاه شاهین در این مجمع غیر قانونی بوده است.

علی نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر داده و گفتم که من مالک باشگاه بوده و خواستار حضور در نشست مجمع بودم و باید به مجمع هیئت فوتبال استان راه می‌یافتم ولی به من اجازه حضور در مجمع ندادند.

وی ادامه داد: مدیر و قائم مقام باشگاه را که نتوانسته بودند برای باشگاه کاری کنند آنها را اخراج کردم ولی به عنوان نماینده باشگاه در مجمع حضور یافتند.

نماینده شاهین در مجمع خلاف کرده است

مالک باشگاه شاهین بوشهر اضافه کرد: کاری به مجمع و انتخاب رئیس هیئت فوتبال نداشتم و تنها می‌خواستم با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کنم که اگر باشگاه ما را رفع تعلیق می‌کنند تا ما در بازی‌ها شرکت کنیم و اگر ما اجازه حضور در مسابقات را پیدا نمی‌کنیم، آقای محسن گلستانی مدیر باشگاه زیر سوال می‌رود و ما باید چک‌های او را برگشت بزنیم.

نعمتی اضافه کرد: من می‌خواستم فقط همین موضوع با با آقای کفاشیان مطرح کنم. کفاشیان از در پشت امده و از در دیگری هم خارج شده و نتوانسته‌ایم نظرات خود را با او مطرح کنیم.

وی اضافه کرد: دیروز هم نامه‌ای را به اداره ورزش و جوانان داده‌ام ولی امروز موفق به حضور در محل مجمع نشدم.

مالک باشگاه شاهین بوشهر تصریح کرد: افرادی که به عنوان نماینده باشگاه شاهین بوشهر در جلسه حضور داشتند نماینده ما نبودند و خلاف کرده‌اند که در این نشست حضور یافتند و هر دوی آنها را اخراج کرده بودم.

برکناری دبیر هیئت فوتبال یک روز قبل از مجمع

انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر حواشی دیگری نیز داشت که می‌توان به برکناری دبیر هیئت فوتبال یک روز قبل از برگزاری مجمع اشاره کرد.

محمد دوانی رئیس سابق هیئت فوتبال استان بوشهر روز گذشته در نامه‌ای به اصلانی دبیر هیئت فوتبال نوشت: به آگاهی می‌رساند به‌دلیل عدم هماهنگی با مجموعه هیأت فوتبال و نادیده گرفتن جایگاه خود و هیأت و امضاء نامه با سربرگ اداره کل ورزش و ارسال برای اعضای مجمع، اعضاء هیأت رئیسه هیأت فوتبال عمل شما را غیر موجه و به نوعی عدم رعایت عرف امانت‌داری دانسته و جمعاً نظر به پایان همکاری شما با هیأت فوتبال داده اند.

صندلی‌های خالی مسئولان هیئت‌های شهرستان و حضور مربیان و ورزشکاران

نگاهی به صندلی‌های پر و خالی مجمع به خوبی نشان می‌داد که روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان بوشهر حضور کم‌رنگی در این مجمع داشتند.

از روسای شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر، تنها سه نفر در مجمع حضور داشتند و در این افراد نیز تردیدهایی برای حضور و یا عدم حضور در نشست دیده می‌شد که شاهد ورود خروج‌های آنها در زمان برگزاری نشست نیز بودیم.

در سمت مقابل، نمایندگان تیم‌ها و مربیان و باشگاه‌های مختلف حضوری گسترده داشتند و شاهد حضور اکثریت آنها در مجمع و مشارکت در رای‌گیری بودیم.

هیئت فوتبال استان بوشهر از مدت‌ها پیش هم توسط سرپرست هیئت فوتبال و هم توسط رئیس هیئت فوتبال اداره می‌شد که امروز این موضوعات پایان یافت و هم‌اکنون یک نفر رئیس هیئت فوتبال است و امیدواریم با تلاش همه اهالی ورزش و وفتبال شاهد رسیدن فوتبال استان بوشهر به جایگاه واقعی آن باشیم.

خبرنگار: سعید رضایی
 

کد خبر 2148320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha