۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۴۵

بسکتبال نوجوانان آسیا - تهران؛

پایان کار چهار تیم در جام سوم/ چین و فیلیپین فینالیست شدند

پایان کار چهار تیم در جام سوم/ چین و فیلیپین فینالیست شدند

نهمین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا با صعود تیم‌های چین و فیلیپین به مرحله فینال به پایان رسید. در این روز از رقابت‌ها چهار تیم با مشخص شدن جایگاه‎‌های نهایی‎شان در رده‌های نهم تا دوازدهم به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز با برگزاری 6 دیدار در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد. این روز از رقابت‌ها با دیدار دو تیم هند و سوریه آغاز شد. این دیدار که برای تعیین جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی برگزار شد، با برتری هندی‌ها به پایان رسید.

مالزی و اردن برگزار کننده دومین دیدار امروز بودند که به منظور تعیین تیم نهم مسابقات برگزار شد. در پایان وقت قانونی این بازی بازیکنان مالزی با 6 اختلاف امتیاز به برتری دست یافتند.

بدین ترتیب و با توجه به نتیجه به دست آمده در این دو دیدار، تیم‌های مالزی، اردن، هند و سوریه به ترتیب جایگاه‍های نهم تا دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا را به خود  اختصاص دادند و اینگونه به کار خود در این دوره از رقابت‌ها پایان دادند.

 

در سایر دیدارهای برگزار شده در روز نهم مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم کشورمان در مصاف با بحرین به برتری دست یافت. این پیروزی در حالی برای شاگردان علی توفیق حاصل شد که آنها در مرحله دوم همین رقابت‌ها مقابل بحرین متحمل شکست شده بودند.

دیدار تیم‌های ایران و بحرین برای تعیین رده‌بندی تیم‌های پنجم تا هشتم مسابقات برگزار شد. پیش از این دیدار و در دیگر تعیین کننده این رده‌ها، کره‌جنوبی بر قزاق‌ها غلبه کرده بود.

دو دیدار پایانی امروز به مرحله نیمه نهایی اختصاص داشت که طی آن تیم‌های چین و فیلیپین موفق به شکست حریفان خود شدند.

نتایج دیدارهای برگزار شده در نهمین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا به این شرح است:

دیدار تعیین‌کننده تیم یازدهم

* هند 81 - سوریه 67

دیدار تعیین‌کننده تیم نهم

* مالزی 86 - اردن 80

رده‌بندی تیم‌های پنجم تا هشتم

* قزاقستان 75 - کره جنوبی 88
* ایران 79 - بحرین 56

مرحله نیمه نهایی

* چین99- ژاپن 78
* چین‌تایپه 72 - فیلیپین 77

سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا روز جمعه با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد. در این روز از مسابقات تیم بسکتبال نوجوانان ایران برای تصاحب جایگاه پنجم به مصاف کره‌جنوبی می‌رود. این دومین دیدار بسکتبالیست‌های نوجوان کشورمان مقابل کره‌ای‌ها در این دوره از مسابقات است. آنها در مرحله مقدماتی مغلوب کره‌جنوبی شده بودند.

پیش از دیدار تیم‌های ایران و کره‎جنوبی، دو تیم بحرین و قزاقستان دیدار تعیین کننده رده هفتم را برگزار می‎کنند. دیدارهای رده‌بندی و فینال هم به ترتیب پس از آخرین رقابت شاگردان علی توفیق برگزار می‎شود.

برنامه دیدارهای روز پایانی سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا به این شرح است:

جمعه 12 مهرماه

دیدار تعیین‌کننده تیم هفتم

* بحرین - قزاقستان

دیدار تعیین‌کننده تیم پنجم

* ایران - کره‌جنوبی

مرحله رده‌بندی

* ژاپن - چین‌تایپه

مرحله فینال

* چین - فیلیپین

کد خبر 2148349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha