۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۹:۵۸

حسنوند خبرداد:

تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از ورزش بوشهر اعلام شده است

تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از ورزش بوشهر اعلام شده است

بوشهر – خبرگزاری مهر:استاندار بوشهر گفت: به دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان تکلیف قانونی ابلاغ شده از ورزش استان به ویژه ورزش فوتبال حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،فریدون حسنوند  پنج شنبه شب در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال  با قدردانی از توجه وی به برطرف کردن مشکلات فوتبال استان بوشهر، از خدمات محمد دوانی رئیس پیشین هیات فوتبال استان تقدیر کرد.

وی تقویت زیر ساخت‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های استان دانست و گفت: با هماهنگی که معاونین استاندار ومدیر کل ورزش و جوانان استان بعمل آمده به دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان یک تکلیف قانونی ابلاغ شده است ورزش استان به ویژه فوتبال را حمایت مالی کنند.

استاندار بوشهر بر توجه به آموزش داوران و مربیان فوتبال استان تاکید کرد و گفت: این افراد باید از نظر کیفی ارتقاء یابند.

حسنوند با بیان اینکه فوتبال با فرهنگ ورزشی مردم گره خورده است افزود: باید برنامه‌ای اجراء شود تا نشاط و شادابی به استادیوم‌های ورزشی استان برگردد.

وی تصریح کرد: تنها دو تیم شاهین وایران‌جوان در کشور مطرح نیستند بلکه تیم‌های دیگری هم وجود دارد که در صورت حمایت می‌توانند در سطح کشور مطرح شوند.

استاندار بوشهر بر حمایت از تیم شاهین برای حل مشکلات  این تیم تاکید کرد و گفت: علیرغم همه تنگناهای مالی که وجود دارد ولی رسیدگی به مشکلات مالی تیم‌ها و تکمیل طرح‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.

حسنوند تاکید کرد: تیم  فوتبال ایران جوان بوشهر در گروه خود درلیگ دسته اول کشوردر صدر است که اگرقدری این تیم حمایت شود می‌تواند در مرحله بعدی صعود کند.

وی اجرای زمین‌های ورزشی محله‌ای با همکاری شهرداران را مورد اشاره قرارداد و گفت: با کمک شهرداریهازمین‌های محله‌ای در سایر شهرهای استان ایجاد می‌شود و برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر اقدامات موثری در حال انجام است که بزودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور هم با قدردانی از محمد دوانی رئیس قبلی هیات فوتبال استان برای محمد نجفی رئیس این هیات آرزوی موفقیت کرد.

علی کفاشیان با بیان اینکه جایگاه  مردم استان بوشهر در فوتبال در کشور کم نظیر است گفت:  مردم استان بوشهربا علاقه به فوتبال عشق می‌ورزند و باید بطور ویژه روی فوتبال استان بوشهر سرمایه گذاری کرد.

وی با ابراز نگرانی از سقوط تیم فوتبال شاهین بوشهر تاکید کرد: اگر متولیان همت  وکمک کنند دوباره این تیم رشد خواهد کرد و به جایگاه اصلیش خواهد رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور، با اشاره به اینکه تیم‌ فوتبال ساحلی استان بوشهر افتخار آفرین است افزود: استان بوشهر مهد فوتبال است که سرمایه‌گذاری برروی تیم‌ها می‌تواند این استان را به جایگاه اصلی خود هدایت کند.

کد خبر 2148390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha