۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۲۲:۱۷

کرانچار در نشست خبری:

جباری در سپاهان خوشحال نبود/ دیگر از جدایی او حرفی نمی‌زنم

جباری در سپاهان خوشحال نبود/ دیگر از جدایی او حرفی نمی‌زنم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جدایی مجتبی جباری از تیم سپاهان گفت: مجتبی جباری در تیم سپاهان خوشحال نبود و از جدایی این بازیکن، او، سپاهان و الاهلی خوشحال بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اهمیت بازی با مس کرمان برای سپاهان اظهار داشت: دیدار با مس کرمان برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم که در این بازی برای استمرار نتایج خود تلاش کنیم بنابراین بازیکنان ما از آمادگی بسیاری برای حضور در این مسابقه برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مس کرمان نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، تصریح کرد: مس تا کنون عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته اما بازیکنان ما نباید تیم حریف را دست کم بگیرند و اگر این اتفاق رخ دهد، ما پیروز میدان هستیم اما نباید تیم حریف را دست‌کم بگیریم.

کرانچار با اشاره به غیبت هادی عقیلی و شجاع خلیل‌زاده در این مسابقه بیان داشت: با نبود این دو بازیکن در ترکیب تیم سپاهان، باید شرایط خود را به گونه‌ای آماده کنیم که هیچ کس نتواند به طرف دروازه تیم ما نفوذ کند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون جدایی جباری از تیم سپاهان افزود: باید بگویم جباری در ترکیب تیم ما خوشحال نبود و تا جایی که به من مربوط می‌شود، او با وجود کیفتی خوبی که داشت، در تیم ما خوشحال نبود بنابراین باید از سپاهان جدا می‌شود و با جدایی او همه چیز با خوشحالی تمام شد که دیگر نباید در مورد آن صحبت کنیم.

سرمربی سپاهان به عدم صعود استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: استقلال با وجود ارائه بازی خوب در دیدار رفت مقابل اف‌سی سئول، نتوانست به این تیم گل بزند و این مسئله باعث شد که صعود نکند؛ فصل پیش هم ما شرایطی مثل استقلال داشتیم اما ما به خاطر برنامه‌ریزی سازمان لیگ به مرحله بعد صعود نکردیم.

وی بیان داشت: با این حال باید اذعان کنم که همه تیم‌های لیگ ایران با کیفیت هستند و اگر ایران مستفیم به جام جهانی رفت، نتیجه کار باشگاه‌ها بود که بازیکنان آنها تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

کرانچار در مورد شرایط یعقوب کریمی خاطرنشان کرد: یعقوب کریمی هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و اگرچه از بند مصدومیت رها شده اما باید به شرایط ایده‌آل خود برسد و باید قوای جسمانی خود را بازیابد و آنچه من می‌خواهم را در زمین اجرا کند؛ آرش افشین نیز باید به کیفیت مورد نظر خود برسد.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون موقعیت‌های از دست رفته توسط محمد غلامی اضافه کرد: غلامی تا کنون 5 گل زده و اعتماد به نفس بالایی دارد اما قبول دارم موقعیت‌هایی از دست می‌دهد و ما به این مسئله تذکر دادیم و در بازی فردا این مسئله را رعایت می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس کرمان عصر جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2148400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha