۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

مایلی کهن:

اطلاعات دقیقی از پرسپولیس دارم/ در خانه تسلیم پرسپولیس نمی‌شویم

اطلاعات دقیقی از پرسپولیس دارم/ در خانه تسلیم پرسپولیس نمی‌شویم

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای انجام یک بازی خوب در مقابل پرسپولیس تهران اطلاعات خوبی از این تیم دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران که شامگاه پنج شنبه در باشگاه صبا برپا شد، تصریح کرد: ما در حالی به مصاف پرسپولیس می رویم که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: حامد پورعمرانی، سعید لطفی و مهدی محمدی نفراتی هستند که ما برای بازی های این فصل روی آنها حساب باز کرده ایم اما متاسفانه در این دیدار همراه ما نیستند اما خوشحالم که بازیکن محروم نداریم و می توانیم از مهره های خوب خود مقابل پرسپولیس تهران استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این سئوال که آیا صبا می تواند فراز و نشیب های اخیر را پشت سر گذاشته و از پرسپولیس تهران امتیاز بگیرد، تصریح کرد: ما در خانه بازی می کنیم و 100در صد به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم، هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما می خواهیم از این بازی با برد خارج شویم تا وضعیت تیم در جدول بهبود یابد.

مایلی کهن تاکید کرد: شما وضعیت فعلی پرسپولیس تهران و صبای قم را نمی توانید برابر و یکی بدانید زیرا امکانات و شرایطی که پرسپولیس دارد با صبا قابل مقایسه نیست، من می گویم که این دیدار جنگ تیم های دارا و ندار است ولی ما هرگز تسلیم و تیم از پیش باخته نیستیم.

وی عنوان داشت: هماهنگونه که کادر فنی پرسپولیس تهران از ما شناخت دارند ما نیز به خوبی آنها را زیر نظر داشته ایم، کار کارشناسی دقیقی از عملکرد تیم پرسپولیس در دیدارهای قبلی صورت گرفته است و به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کرده ایم، با این امید که به خوبی فرامین کادر فنی در زمین مسابقه اجرا شود و بتوانیم از این بازی با پیروزی خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به این سئوال که آیا شما هم نظری در خصوص اتفاقات اخیر بین پرسپولیس تهران، فدراسیون فوتبال و موضوع فساد در فوتبال دارید، تصریح کرد: اولا من امیدوارم فشارهای اخیر از سوی حریف بر روی داور بازی تاثیر گذار نباشد اما در این خصوص باید به این نکته اشاره کنم که نباید اینگونه داوران را متهم کرد، حق قهرمانی این نیست.

تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 18:15 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می روند.

 

کد خبر 2148462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha