بشار اسد:

اردوغان یک دروغگوست/ ترکیه هزینه سنگینی برای حمایت از تروریستها خواهد پرداخت

اردوغان یک دروغگوست/ ترکیه هزینه سنگینی برای حمایت از تروریستها خواهد پرداخت

رئیس جمهور سوریه با انتقاد شدید از سیاستهای مداخله جویانه ترکیه در مسائل داخلی سوریه تاکید کرد آنکارا هزینه سنگینی برای حمایت از تروریست ها خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه امروز در گفتگو با یک رسانه ترک تاکید کرد: ترکیه هزینه بالایی برای حمایت و پتیبانی از تروریستها در سوریه خواهد پرداخت.

وی با انتقاد از دخالتهای ترکیه در امور سوریه، خواستار بازنگری آنکارا در این سیاستهای مداخله جویانه شد.

رئیس جمهوری سوریه در ادامه این گفتگو با یک رسانه ترک اظهار داشت: در آینده نزدیک حضور این گروههای تروریستی در سوریه پیامدهایی را برای ترکیه در برخواهد داشت.

بشار اسد تاکید کرد: هرگز نمی شود که شما با موضوع تروریسم به عنوان یک گزینه وارد بازی شوید و سپس آن را در جیب خود بگذارید، چون تروریسم مانند عقربی است که وقتی زمانش فرا برسد از نیش زدن شما دریغ نمی ورزد.

رئیس جمهور سوریه در ادامه تاکید کرد: تمام آنچه رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه درباره سوریه و ملت سوریه گفته مشتی دروغ است و ارزشی ندارد. البته اردوغان از تروریستها حمایت می کند.

بشار اسد همچنین درباره هدف قرار دادن یک جنگنده سوری از سوی ارتش ترکیه در نقاط مرزی اظهار داشت: این جنگنده در هنگام تعقیب تروریستها وارد حریم هوایی ترکیه شده بود، اما تروریستها پس از سقوط آن، خلبان را زنده دستگیر کرده و سربریده بودند.

کد خبر 2148526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha