۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹

سعداوی در گفتگو با مهر:

مقابل نفت تمرکز نداشتیم/ قهرمانی نیم فصل برای فولاد مهم است

مقابل نفت تمرکز نداشتیم/ قهرمانی نیم فصل برای فولاد مهم است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه در بازی برابر نفت تهران تمرکز لازم را نداشتیم، گفت: هرچند به قهرمان نیم فصل چیزی داده نمی‌شود ولی این قهرمانی به خاطر مسائل روحی و روانی برای تیم فولاد مهم است.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فولاد خوزستان برابر نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در کل بازی متعادلی بود. فرصت‌های گلزنی ما بیشتر از نفت بود. با این حال فرصت‌های ما به گل تبدیل نشد و بازیکنان نفت هم از اشتباهات فردی ما حداکثر استفاده را کردند و به گل رسیدند.

وی افزود: این از جذابیت‌های فوتبال است. بازیکنان ما تمام تلاششان را انجام دادند و از آنها راضی هستیم. با این حال باید بگوییم مقابل نفت روز ما نبود. در هر صورت هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و در صدر جدول هستیم.

مربی تیم فولاد همچنین خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که نیم فصل به عنوان قهرمانی برسیم. ما سه بازی سخت با تراکتورسازی، فولاد و گسترش فولاد داریم. باید سعی کنیم، حداکثر امتیاز را از این مسابقات کسب کنیم و قهرمان نیم فصل شویم. این موضوع برایمان مهم است هرچند به قهرمان نیم فصل چیزی نمی‌دهند ولی از نظر روحی و روانی تاثیر زیادی روی بازیکنان دارد.

سعداوی در پایان درباره برنامه فولاد در تعطیلات لیگ، گفت: ما تا روز دوشنبه به بازیکنانمان استراحت داده‌ایم و مجددا از روز دوشنبه تمرینات را شروع خواهیم کرد. در این مدت یک بازی تدارکاتی هم انجام خواهیم داد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران در روز نخست از هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم نفت تهران به پایان رسید.

کد خبر 2148529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha