۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰:۰۹

برای بازگشت به میدان؛

جراحی پای رضا یزدانی منتفی شد

جراحی پای رضا یزدانی منتفی شد

قهرمان وزن 96 کیلوگرم رقابتهای جهانی مجارستان با وجود دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت زانو، زیر تیغ جراحان نیز نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، گویا داستان مصدومیت زانوی پای رضا یزدانی که در حاشیه بازیهای المپیک 2012 لندن بوجود آمد، همچنان ادامه دارد و او به رغم یکسال درمان و رسیدگی به این مصدومیت هنوز درگیر آن است.

یزدانی که پس از مصدومیت در المپیک تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود یکسال از میادین کشتی دور بود ، پیش از رقابتهای جهانی 2013 مجارستان با صلاحدید پزشکان معالج و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد دوباره به میدان آمد و بعد از موفقیت در رقابتهای انتخابی توانست صاحب دوبنده تیم ملی شود. غافل از اینکه همین رقابتهای انتخابی درون اردویی، باعث تشدید این مصدومیت شد و در واقع یزدانی با پای مصدوم توانست در مجارستان قهرمان جهان شود.

بدین ترتیب یزدانی با این مصدومیت قدیمی راهی مجارستان شد و متاسفانه با مصدومیتی بیشتر به ایران بازگشت. گفته می شود کادر فنی تیم ملی و همچنین پزشکان معالج، دیگر صلاح نمی دانند او تحت عمل جراحی دوم قرار گیرد و باید با تمرین و درمان ویژه، سلامتی خود را بازیابد.

محمود اسماعیل پور مربی مازنی تیم ملی که همواره در شهرستان جویبار تمرینات یزدانی را زیر نظر داشت با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: یزدانی هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جهانی نیز شبیه یک معجزه بود. گزینه اول درمان او عمل جراحی است ولی انگار رسول خادم و همچنین پزشکان معالج چنین نظری ندارند و یزدانی باید با اقدامات ویژه ای به جز جراحی به سلامتی قبلی خود برسد.

وی تصریح کرد: مطمئنا اگر یزدانی بتواند با تمرینات ویژه به درمان زانوی مصدوم خود بپردازد خیلی بهتر از جراحی است که امیدوارم او بتواند با این موضوع کنار بیاید و هر چه سریعتر به روزهای اوج خود بازگردد.

رضا یزدانی پیش از اعزام به رقابتهای جهانی 2013 مجارستان با توجه به مصدومیت زانو در دیدار انتخابی با جعفر دلیری دوباره دچار آسیب دیدگی شد که این مساله با تشدید مشکل قبلی و مصدومیتی تازه در زانوی وی همراه بود.

کد خبر 2148658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha