۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۱

ولاسکو پس از پیروزی برابر لبنان:

بازیکنان ایران خود را از پیش برنده می‌دانستند/ ژاپن همیشه ژاپن است

بازیکنان ایران خود را از پیش برنده می‌دانستند/ ژاپن همیشه ژاپن است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ما در بازی مقابل لبنان خود را از پیش برنده می‌دانستند و به بازی فردا مقابل ژاپن فکر می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خولیو ولاسکو پس از پیروزی برابر لبنان و صعود تیم ملی والیبال ایران به دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان ما از آغاز مسابقه به بازی فردا مقابل ژاپن فکر می‌کردند و خود را مقابل لبنان از پیش برنده می دانستند. تلاش کردند که نمایش خوبی ارائه کنند.

وی که با سایت فدراسیون والیبال صحبت می‌کرد، افزود: بازیکنان ایران چون می‌دانستند که پیروز این مسابقه خواهند بود، به همین دلیل حفظ تمرکز آنها در طول بازی برای ما سخت بود اما توانستیم این کار را انجام دهیم و لبنان را سه بر صفر شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا گفت: ژاپن در حال حاضر شرایط خوب همیشگی خود را ندارد اما ژاپن همیشه ژاپن است و سابقه‌ای طولانی در والیبال جهان و سبکی خاص خود را دارد. مقابل این تیم باید بازی بهتری از قبل ارائه کنیم تا این تیم را شکست دهیم.

ولاسکو همچنین گفت: در مسابقه با لبنان در دریافت و حمله اول خیلی خوب کار کردیم اما در دفاع روی تور و توپگیری عملکرد خوبی نداشتیم. باید این مشکلات را در بازی مقابل ژاپن رفع کنیم تا به فینال صعود کنیم.


 

کد خبر 2148778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha