تحولات امنیتی سوریه/

موفقیتهای ارتش در عملیات پیگرد تروریستها در برزه و حلب/ دهها تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند

موفقیتهای ارتش در عملیات پیگرد تروریستها در برزه و حلب/ دهها تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند

منابع سوری از پیشروی نیروهای ارتش در پیگرد تروریستها در برزه و عملیات برق آسا علیه مخفیگاههای تروریستهای در حلب و کشته شدن شمار زیادی از تروریستهای تکفیری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات پیگرد گروه های تروریستی در محله برزه حومه دمشق به موفقیتهای جدیدی دست یافتند. در این عملیات، شمار زیادی از تروریستها که برخی وابسته به جبهه النصره بودند، به هلاکت رسیدند.

همچنین در عملیات ویژه نیروهای ارتش در برخی محله های حلب و حومه آن، شماری از تروریستها کشته و سلاحها و مهمات متعلق به آنها هم منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تلاش گروههای تروریستی برای نفوذ از لبنان به داخل سوریه ازطریق حمص را ناکام گذاشتند.

از سوی دیگر، تروریستهای تکفیری در ادامه حملات به مناطق مسکونی، روستاهای تل جدید و عین الدنانیر در حمص را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

در عملیات نیروهای ارتش، همچنین چندین خودرو حامل سلاح و مهمات تروریستها منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تلاش تروریستها برای منفجر کردن دو بمب در جاده المسطومه در حومه ادلب را خنثی کردند.

در عملیات ویژه نیروهای ارتش سوریه علیه مخفیگاههای تروریستها در اطراف شهر سراقب، مقادیر زیادی سلاح و مهمات تروریستها منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه در حومه جسرالشغور هم ضمن متلاشی کردن چندین تجمع تروریستها، تلاش تروریستها برای منفجر کردن بمب از راه دور را هم خنثی کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه همچنین تلفات و خسارتهای سنگینی به تروریستهای النصره در غرب تل سملو در ابوالضهور طی چندین عملیات ویژه وارد کردند، طی این عملیاتها، دهها تروریست کشته و زخمی و مهمات و سلاحهای آنها هم منهدم شد.
 

کد خبر 2148799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha