۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

مربی تیم وزنه برداری معلولان در گفتگو با مهر:

بازی‌های پاراآسیایی فرصتی برای شناخت استعدادهاست/ از سجادی متشکرم

بازی‌های پاراآسیایی فرصتی برای شناخت استعدادهاست/ از سجادی متشکرم

رضا آسترکی بازی‌های پاراآسیایی 2013 مالزی را فرصت خوبی برای شناخت استعدادهای وزنه برداری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم وزنه برداری معلولان ایران در پنج وزن در بازی های پاراآسیایی مالزی که اوایل آبان ماه در مالزی برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص این مسابقات اظهار داشت: بازی‌های مالزی فرصتی است تا ما برخی از جوانان کشورمان را برای مسابقات بزرگسالان و پارالمپیک 2016 برزیل شناسایی کنیم.

آسترکی در ادامه گفت: پس از بازی‎های پاراآسیایی تورنمنت دیگری در کشور مالزی برگزار خواهد شد که قصد داریم وزنه برداران ذخیره خود را به این رقابتها اعزام کنیم تا بلکه ورودی مسابقات جهانی که فروردین ماه در امارات برگزار می‌شود را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: انجمن وزنه برداری معلولان همچنین در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور را زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک در کشور برگزار کند که خود این مسابقات می‌تواند فرصتی برای ورودی رقابتهای جهانی باشد.

آسترکی گفت: برگزاری این رقابتها زیر نظر مسئولان IPC دو حسن دارد. اول اینکه داوران کشورمان می‌توانند فرصت قضاوت زیر نظر مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک را پیدا کنند و ثانیا اینکه می‌توانیم دیگر وزنه برداران کشورمان را محک بزنیم و فرصتی فراهم می‌شود تا در همین کشور خودمان رکورد ورودی مسابقات جهانی را به دست بیاورند.

مربی تیم وزنه برداری معلولان با اشاره به پرداخت حقوق معوقه ورزشکاران معلول از سوی صندوق حمایت از قهرمانان اظهار داشت: جا دارد که از آقای نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، به خاطر رفع مشکل پرداخت حقوق ورزشکاران تشکر کنم. به هر حال این ورزشکاران معلول همه امیدشان به دریافت حقوق ماهیانه از صندوق است. امیدوارم تا تمهیداتی اندیشیده شود تا مربیان هم بتوانند از حقوقی برخوردار شوند تا برای آماده سازی ورزشکاران برای پارالمپیک 2016 برزیل کمتر دغدغه مالی داشته باشند.

کد خبر 2148891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha