۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۷

حیدری خبر داد:

پایان مهلت ارسال آثاربه جشنواره مطبوعات استان مرکزی

پایان مهلت ارسال آثاربه جشنواره مطبوعات استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر سرای روزنامه نگاران استان مرکزی از پایان مهلت ارسال آثار دومین جشنواره فصلی مطبوعات استان خبر داد و گفت: در این دوره استقبال خبرنگاران و روزنامه نگاران برای شرکت در جشنواره بیشتر شده و ارسال آثار رشد دو برابری داشته است.

آرزو حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت دومین جشنواره مطبوعات محلی و خبرگزاری ها در استان مرکزی پس از یک هفته تمدید در هفتم مهرماه به پایان رسیدو دومین جشنواره باشرکت 682 آغاز شد.

وی ادامه داد: در بخش عکس 116 ، گزارش 148، یادداشت 86، تیتر 144، مصاحبه 104، مقاله و سرمقاله 32 و طراحی صفحه 51 اثر به سرای روزنامه نگاران استان ارسال شده است که  این آثار رسیده پس از داوری به سرای روزنامه نگاران ارسال می شود.

حیدری با تأکید بر اینکه آثار رسیده توسط 5 تن از داوران استانی با نهایت دقت و رعایت عدالت بررسی می شود خاطرنشان کرد: از مجموع آثار رسیده تعداد 60 اثر به عنوان آثار برگزیده برای داوری نهایی به دفتر مرکزی سرای روز نامه نگاران ایران در نیمه دوم مهر ماه ارسال خواهد و در نهایت 18 برگزیده معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: 2 داور در بخش عکس، یک داور طراحی صفحه و 2 داور مصاحبه، گزارش و... را ارزیابی خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کلاس آموزشی شیوه نگارش خبر و گزارش ورزشی خبر داد و گفت: به مناسبت هفته ورزش و با دعوت از استاد مربوطه این کلاسهای آموزشی خبرنگاران استان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 2149097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha