۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا - کرمان/

استاندار کرمان با اعضای تیم جوانان دیدار کرد/ آزمون فردا می‌آید

استاندار کرمان با اعضای تیم جوانان دیدار کرد/ آزمون فردا می‌آید

استاندار کرمان در آستانه مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا عصر روز شنبه با حضور در ورزشگاه باهنر از نزدیک با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم جوانان ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا از روز سه‌شنبه هفته جاری در شهر کرمان آغاز می‌شود، اسماعیل نجار استاندار کرمان عصر روز شنبه با حضور در ورزشگاه شهید باهنر ضمن تماشای تمرین تیم فوتبال جوانان ایران، با اعضای اعضا کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

نجار در این بازدید گفت: انشاءالله با عزم و اراده‌ای قوی که در این جوانان می‌بینیم، شاهد بازی مردانه و غیرتمندانه‌ای از آنها خواهیم بود. همچنین امیدواریم بتوانیم در کنارشان در این مسابقات حضور یافته و از نزدیک شاهد رقابت سالم و موفقیتشان و به دست آوردن دستاورد مهم دیگری برای ملت ایران باشیم.

رحیم میرآخوری سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری مسابقات اردوهای آماده سازی در چین، بلاروس و کویت گفت: تیم اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد و برای اینکه به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنیم، باید تمامی حریفان را مغلوب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران خواستار همچنین حمایت هواداران کرمانی از تیم ملی فوتبال جوانان شد و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات به مصاف تیم‌های تاجیکستان، لبنان و عربستان می‌رویم و امیدواریم با برتری مقابل آنها به عنوان تیم نخست راهی مرحله نهایی این رقابتها شویم.

از سوی دیگر حسین مرادی سرپرست تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه این تیم بازیکن مصدومی ندارد، گفت: سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم رابین کازان که امشب تیمش در رقابتهای لیگ روسیه برابر آنژی ماخاچکالا به میدان می‌رود، قرار است یکشنبه شب به اردوی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران در کرمان اضافه شود.

وی با ابراز رضایت از میزبانی مسئولان استان و هیات فوتبال کرمان اضافه کرد: روز گذشته و امروز تیم ایران در زمین اصلی ورزشگاه شهیدباهنر کرمان تمرین کرد اما آخرین تمرین این تیم در روز دوشنبه، در زمین دیگری برگزار خواهد شد. روز دوشنبه هم نشست هماهنگی و نشست خبری مربیان برگزار می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران اضافه کرد: علی دوستی‌مهر مدیر فنی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران نیز فردا شب به کرمان می‌رود تا این تیم را در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در کرمان همراهی کند.

مرادی همچنین گفت: تیم تاجیکستان از روز 9 مهرمان در کرمان حضور دارد اما عربستان عصر روز شنبه وارد کرمان شد. ضمن اینکه قرار است تیم لبنان هم امروز وارد کرمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا از 16 تا 20 مهرماه در کرمان برگزار می‌شود و ایران با تیم های تاجیکستان، لبنان و عربستان همگروه است.

کد خبر 2149844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha